تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 5310

پتی بوید دوست دارد تیلور سویفت نقش او را بازی کند

پتی بوید دوست دارد تیلور سویفت نقش او را بازی کند

پتی بوید، 79 ساله، دوست دارد تیلور سویفت، 33 ساله، نقش او را در یک فیلم بیوگرافی ایفا کند. این مدل و عکاس انگلیسی که قبلاً در سال 2018 با این خواننده مصاحبه کرده بود، اعتراف کرد که فکر می کند خالق Midnights کار حماسی برای به تصویر کشیدن او انجام دهد. “من دوست دارم

پتی بوید، 79 ساله، دوست دارد تیلور سویفت، 33 ساله، نقش او را در یک فیلم بیوگرافی ایفا کند. این مدل و عکاس انگلیسی که قبلاً در سال 2018 با این خواننده مصاحبه کرده بود، اعتراف کرد که فکر می کند خالق Midnights کار حماسی برای به تصویر کشیدن او انجام دهد. “من دوست دارم فیلمی از زندگی ام داشته باشم. او قبل از اینکه از او بپرسند چه کسی باید نقش او را بپذیرد گفت: من فکر می‌کنم که این کار واقعاً دوست‌داشتنی خواهد بود. «تیلور سویفت. او پاسخ داد که باید این کار را انجام دهد.

اگرچه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای فیلمی درباره زندگی پتی وجود ندارد، اما اگر این فیلم به زودی اتفاق بیفتد، چندان تعجب آور نخواهد بود. این هنرمند سفر بسیار جالبی را در زندگی گذرانده است و شخص خاصی است که ظاهراً الهام‌بخش آهنگ‌های موفق رمانتیکی مانند «Something» از The Beatles و «Wonderful Tonight» از اریک کلاپتون است. او یک ستاره در دهه 1960 و یک چهره محوری تبدیل شد و سال گذشته در مصاحبه ای با فوربس درباره زندگی خود به عنوان یک مدل و تکامل مد صحبت کرد.

او گفت: “قبلاً مد بسیار شدید و پیچیده بود تا جایی که مجلاتی مانند ووگ و هارپر و غیره. آنها واقعاً فقط مدل های بسیار پیچیده و احتمالاً مدل های اشرافی را نشان می دادند و کاملاً متفاوت بود.” و سپس دختران دهه 60، وقتی وارد شدیم، آرایش کاملاً متفاوتی انجام می‌دادیم. موهای ما کاملا متفاوت بود. ژولیده تر بود، چندان مرتب نبود. من احساس می کنم که همه اینها بخشی از یک جنبش شورشی به شیوه ای خلاقانه بود.»

او ادامه داد: «این جریان به پاریس و نیویورک سرایت کرد. لندن مرکز آن دوران رونق خلاقانه بود. همه به هم الهام می‌دادیم. ما ظاهری داشتیم و آنها لباس ها را مطابق با ظاهر ما طراحی کردند.

وقتی تیلور پنج سال پیش با پتی مصاحبه کرد، اولی در مقایسه زندگی خود تردیدی نداشت. «من بسیار هیجان زده بودم که با شما صحبت کنم زیرا هر دو زن هستیم که زندگی‌هایمان عمیقاً تحت تأثیر ترانه‌ها و ترانه سرایی‌ها قرار گرفته است. من در یک طرف آن ایستاده ام و شما در طرف دیگر،» او قبل از اینکه از او بپرسد که آیا مفهوم الهه بودن مناسب است یا خیر، گفت. وقتی به تمام نقاشان، شاعران و عکاسان بزرگی فکر می‌کنم که معمولاً یک یا دو نفر داشته‌اند، مفهوم موزه بودن را قابل درک می‌کنم. هنرمند عنصری را از الهه خود جذب می کند که ربطی به کلمات ندارد، فقط خلوص ذات آنهاست.

برچسب ها :

ناموجود