تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 8382

تیلور سویفت با لباس مینی جین بیرون می آید تا جشن بگیرد

تیلور سویفت با لباس مینی جین بیرون می آید تا جشن بگیرد

تیلور سویفت شب تاریخی خود را در مراسم جوایز موسیقی ویدیوی MTV با حضور در مراسم افتر پارتی ند نومد در شهر نیویورک با پوشیدن یک لباس کوتاه و دامن چین‌ دار جین جشن گرفت. لباس جین، همراه با یک جفت کفش پاشنه بلند براق نقره ای. سوئیفت ظاهر خود را با گردنبند های طلایی

تیلور سویفت شب تاریخی خود را در مراسم جوایز موسیقی ویدیوی MTV با حضور در مراسم افتر پارتی ند نومد در شهر نیویورک با پوشیدن یک لباس کوتاه و دامن چین‌ دار جین جشن گرفت. لباس جین، همراه با یک جفت کفش پاشنه بلند براق نقره ای.

سوئیفت ظاهر خود را با گردنبند های طلایی چند لایه، دستبند های نقره و طلا (از جمله دو دستبند ملیسا کی) و یک لباس شیک با حاشیه کامل تزئین کرد.

حضور در مراسم بعد از مهمانی این خواننده پس از آن اتفاق افتاد که او در 9 مورد از 11 نامزدی MTV VMA خود، از جمله ویدیوی سال، برنده شد.

سوئیفت با ساخت تاریخ، اولین فردی شد که چهار بار پس از تصاحب این عنوان با آهنگ “ضد قهرمان” در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی، برنده عنوان ویدیوی سال شد. سوئیفت اکنون در مجموع  23 جایزه VMA دارد.

سوئیفت در سخنرانی پذیرش خود شروع کرد: “خوب. این غیر قابل باور است.” فقط می‌خواهم بگویم که این یک جایزه با رای هواداران است، بر اساس خاطراتی که اخیراً ساخته‌ ایم، برای من اهمیت زیادی دارد.»

او در مورد تور Eras خود، که شاهد آن بود که او در ماه مارس وارد جاده شد و تا 23 نوامبر 2024 به تور ادامه خواهد داد، افزود: “من به تازگی در توری بوده ام که لذت بخش ترین و مهیج ترین تجربه بوده است.”

او افزود: “و ما حتی نیمی از راه را با آن تمام نکرده ایم. این واقعاً مانند یک ماجراجویی یک عمر در سال گذشته است. نمی توانم باور کنم که یک سال پیش در VMA بود که آلبوم نیمه شب ها را اعلام کردم.” “و تنها چیزی که امشب باید بگویم این است که از شما تشکر می کنم. من متحیر شدم. از طرفداران بسیار سپاسگزارم. من شما را بسیار دوست دارم.”

برچسب ها :

ناموجود