تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
کد خبر : 7638

تیلور سویفت از لقب افتخاری طرفداران مکزیکی به خودش شگفت زده شد

تیلور سویفت از لقب افتخاری طرفداران مکزیکی به خودش شگفت زده شد

طرفداران مکزیکی تیلور سوئیفت هیجان خود را برای اجرای خواننده مورد علاقه طرفداران در کشورشان به عنوان بخشی از تور موفقیت آمیز “Eras Tour” او نشان می دهند. واکنشی احساسی پس از لقب «مکزیکی افتخاری» از سوی مخاطبان. یک ویدیوی منتشر شده جدید تیلور را نشان می‌ دهد که بعد از شنیدن صدای جمعیت به

طرفداران مکزیکی تیلور سوئیفت هیجان خود را برای اجرای خواننده مورد علاقه طرفداران در کشورشان به عنوان بخشی از تور موفقیت آمیز “Eras Tour” او نشان می دهند. واکنشی احساسی پس از لقب «مکزیکی افتخاری» از سوی مخاطبان.

یک ویدیوی منتشر شده جدید تیلور را نشان می‌ دهد که بعد از شنیدن صدای جمعیت به زبان اسپانیایی «Taylor hermana, ya eres Mexicana» که به «خواهر تیلور، تو از قبل مکزیکی هستی»، اشک می‌ ریزد. این خواننده پس از اطلاع از صحبت های حضار، تعجب خود را نشان داد و با بیان کلمات “خیلی دوستت دارم”، پیش از اینکه نفس عمیقی کشید و به طرفدارانش لبخند زد.

تیلور این هنرمند تحسین شده 4 شب پرفروش بلیط کنسرت در مکزیک داشت و در مقابل تماشاگران سرخوش اجرا کرد. «سیوداد د مکزیک، تور بینونیدوس ال ایراس!» او در شروع نمایش در شب اول به اسپانیایی گفت و باعث شد که جمعیت به هیجان بیایند. این اولین آخر هفته من است که در مکزیکو سیتی اجرا می کنم. شما این را به یک رویا تبدیل کردید.

طرفداران این ستاره همچنین از سابرینا کارپنتر استقبال گرمی کردند، زیرا او به عنوان بازیگر افتتاحیه در فورو سول اجرا کرد. این خواننده جوان یک بیت بداهه از آهنگ خود به نام «چرند» را ارائه کرد. اجازه دهید صدای DF را بشنوم،» او گفت، و شب بعد آن را با «مکزیک فکر می‌ کنم که آدم بد جنسی» تغییر داد.
سابرینا همچنین با کاور سلنا کوئینتانیلا حاضران را غافلگیر کرد و بهترین اجرای خود را از آهنگ موفق سلنا کوئینتانیلا به نام Dreaming of You ارائه داد.

برچسب ها :

ناموجود