تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۶
کد خبر : 5418

تیلور سوئیفت و متی هیلی دیگر رابطه عاشقانه ای با هم ندارند

تیلور سوئیفت و متی هیلی دیگر رابطه عاشقانه ای با هم ندارند

با وجود گزارشی مبنی بر اینکه تیلور سوئیفت و متی هیلی دوباره با هم هستند، یک منبع نزدیک به سوئیفت می گوید: آنها مطلقاً با هم نیستند و حتی دیگر با هم در تماس نیستند. او از مجرد بودن لذت می برد و در استودیو وقت می گذراند و با دوستانش در شهر نیویورک وقت

با وجود گزارشی مبنی بر اینکه تیلور سوئیفت و متی هیلی دوباره با هم هستند، یک منبع نزدیک به سوئیفت می گوید: آنها مطلقاً با هم نیستند و حتی دیگر با هم در تماس نیستند. او از مجرد بودن لذت می برد و در استودیو وقت می گذراند و با دوستانش در شهر نیویورک وقت می گذراند.

نمایندگان گروه سوئیفت و هیلی اظهار نظری نکرده اند. سویفت 33 ساله و هیلی 34 ساله برای اولین بار در اوایل ماه مه با هم مرتبط شدند و در هفته های بعد در ملاء عام با هم دیده شدند، از جمله در استودیو Electric Lady و مکان های فقط اعضا با دوستانی مانند جک. آنتونوف و مارگارت کوالی.

این راکر همچنین در چندین برنامه تور Eras Swift در نشویل و فیلادلفیا حضور داشت.

در اوایل ژوئن، چندین منبع تایید کردند که سویفت و هیلی از هم جدا شده اند. یکی از افراد داخلی در آن زمان گفت: “آنها هرگز دوست پسر و یا دوست دختر نبودند و همیشه فقط سرگرم بودند.”
سوئیفت در حال حاضر خود را برای انتشار Speak Now (نسخه تیلور) آماده می کند که قرار است جمعه منتشر شود. در نمایش خود در مینیاپولیس در اواخر ژوئن، این سوپراستار از طرفدارانش خواست تا در هنگام انتشار آلبوم به صورت آنلاین از او حمایت کنند.

“امیدوار بودم از شما بپرسم که در حالی که ما به این آلبوم می رسیم، دوست دارم که این مهربانی در فعالیت های اینترنتی ما گسترش یابد. درست است؟” او به جمعیت گفت. بنابراین چیزی که می‌خواهم بگویم این است که این آلبوم را منتشر می‌کنم زیرا می‌خواهم صاحب موسیقی خودم باشم و معتقدم که [کسانی] که می‌خواهند موسیقی خود را داشته باشند باید بتوانند. به همین دلیل من در حال انتشار این آلبوم هستم.

برچسب ها :

ناموجود