تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
کد خبر : 9694

تیلور سوئیفت و سلنا گومز در شب دخترانه بسیار شیک بودند

تیلور سوئیفت و سلنا گومز در شب دخترانه بسیار شیک بودند

تیلور سویفت مدتی را با دوستان دخترش می گذراند! این خواننده و هنرمند خواننده 33 ساله روز پنجشنبه با دوستان نزدیک خود سلنا گومز و زوئه کراویتز از پارک سوشی در غرب هالیوود بازدید کردند. به نظر می رسد سوئیفت در حالی که یک تاپ شفاف سفید که پوشیده بود، روحیه خوبی داشت و استایلش

تیلور سویفت مدتی را با دوستان دخترش می گذراند! این خواننده و هنرمند خواننده 33 ساله روز پنجشنبه با دوستان نزدیک خود سلنا گومز و زوئه کراویتز از پارک سوشی در غرب هالیوود بازدید کردند.

به نظر می رسد سوئیفت در حالی که یک تاپ شفاف سفید که پوشیده بود، روحیه خوبی داشت و استایلش با شلوار جین آبی گشاد ترکیب شده بود. گومز نیز یک شلوار جین آبی با یک تاپ مشکی و ژاکت همسان پوشیده بود، در حالی که کراویتز یک ژاکت مشکی و پشت صاف را انتخاب کرده بود.

دوستی سوئیفت و گومز چندین سال طول می کشد. سوئیفت همچنین در طول سال ها با کراویتز دوستی نزدیک برقرار کرده است. در سال 2022، این هنر پیشه فاش کرد که تیلور سوئیفت، مراقب او در طول همه گیری COVID-19 بوده است.

کراویتز به GQ گفت: “او بخش بسیار مهمی از حضور در لندن بود، فقط داشتن دوستی که می توانستم ببینم و این باعث می شد در روز تولدم غذاها و شامی خانگی درست کنم.”

بیرون رفتن تیلور آخرین شب دخترانه او در ماه اخیر است. ماه گذشته، سوئیفت با کراویتز و لورا درن در شهر نیویورک بیرون آمد و همچنین در حالی که سوفی ترنر به سمت بار معبد در خیابان لافایت حرکت می‌ کردند، به تصویر کشیده شدند.

سوئیفت همچنین مشغول گذراندن وقت با دوست پسر شایعه شده، تراویس کلس بوده است. سوئیفت و قهرمان کانزاس سیتی چیفز، اخیراً در چندین موقعیت در حال راه رفتن دست در دست هم به تصویر کشیده شدند.

قبل از این، این زوج در اولین نمایش فصل 49 سریال Saturday Night Live نیز حضور غافلگیر کننده‌ ای داشتند.

برچسب ها :

ناموجود