تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 8995

تیلور سوئیفت و تراویس کلس برای هالووین آماده می شوند

تیلور سوئیفت و تراویس کلس برای هالووین آماده می شوند

به گزارش دیلی میل، تیلور سوئیفت، 33 ساله، و تراویس کلس، 33 ساله، در حال حاضر به فکر پوشیدن لباس های دو نفره هالووین هستند. طبق گزارش‌ ها، مرغ‌ عشق های جدید در حال برنامه‌ ریزی برای پوشیدن لباس شخصی یا چیزی به یاد ماندنی برای تعطیلات پیش رو هستند، از جمله باربی و کن،

به گزارش دیلی میل، تیلور سوئیفت، 33 ساله، و تراویس کلس، 33 ساله، در حال حاضر به فکر پوشیدن لباس های دو نفره هالووین هستند. طبق گزارش‌ ها، مرغ‌ عشق های جدید در حال برنامه‌ ریزی برای پوشیدن لباس شخصی یا چیزی به یاد ماندنی برای تعطیلات پیش رو هستند، از جمله باربی و کن، از فیلم موفق امسال. یک منبع به این رسانه گفت که این خواننده و بازیکن فوتبال از امواج هیجان انگیزی که عاشقانه آنها را احاطه کرده است، لذت برده اند.

این منبع به اشتراک گذاشت: که این رابطه آغاز شده چیزی است که تیلور با آن آشناست و تراویس با آن مشکلی ندارد. او می‌ خواهد قبل از شروع تور بین‌ المللی‌ اش تا حد امکان با او وقت داشته باشد.

هایدی کلوم همچنین گفته است که “دوست دارد” تیلور و تراویس را به جشن سالانه هالووین خود دعوت کند، که در طول سال ها افراد مشهور زیادی در آن شرکت کرده اند. این مدل به دیلی میل گفت: من دوست دارم آنها را دعوت کنم. “اگر آنها فقط ظاهر شوند، مطمئن هستم که هیچ کس آنها را از پشت در دور نمی کند. مگر اینکه لباس آنقدر قوی باشد که هیچکس آنها را نشناسد، مثل لباس من.»

در مورد برنامه‌ های تیلور و تراویس برای شب هالووین، خودی گفت که مهمانی هایدی یک “گزینه بزرگ” است، اما آنها هنوز مطمئن نیستند که به کجا خواهند رفت. مهمانی هالووین هایدی کلوم گزینه بسیار خوبی برای حضور آنهاست، آنها به طور 100 درصدی به آن نرسیده اند، اما از آنجایی که آنها همه چیز را از راه های دیگری رسمی کرده اند که حتی یک رابطه را شروع کرده اند، واقعاً همه چیز را احساس می کنند. آنها ممکن است بخواهند آن شب را همان شبی کنند که می روند، روی فرش قرمز رسمی.

این خودی افزود: “این رابطه ای است که آنها خودشان را در آن قرار می دهند، و آماده هستند تا آن را ببینند و ببینند به کجا می رود و به دنبال بهره بردن از هر چیزی که در بیرون به همراه دارد همراه با لذت شخصی ناشی از آن است.”

خبر برنامه‌ های احتمالی تیلور و تراویس برای هالووین کمتر از یک هفته پس از آن منتشر می‌ شود که تیلور سوئیفت به دلیل حضور در تماشای بازی فوتبال تراویس با فرماندهان کانزاس سیتی در کانزاس سیتی، تیتر خبرها شد. در حالی که در سوئیت در جایگاه VIP خود ایستاده بود، به همراه مادر کلس، دونا کلس، در حال تشویق این ورزشکار از آن ها عکس و فیلم گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود