تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
کد خبر : 5897

تیلور سوئیفت همزمان با 4 آلبوم در 10 آلبوم برتر بیلبورد رکورد شکست

تیلور سوئیفت همزمان با 4 آلبوم در 10 آلبوم برتر بیلبورد رکورد شکست

روز یکشنبه، تیلور سوئیفت 33 ساله اولین هنرمند زنی شد که به طور همزمان چهار آلبوم را در جدول 10 آلبوم برتر بیلبورد به دست آورد و پس از انتشار آخرین آلبوم خود اکنون صحبت کن (نسخه تیلور) در 7 جولای. تنها سه هنرمند دیگر در تاریخ بیلبورد به این موفقیت دست یافته‌اند: هرب آلپرت

روز یکشنبه، تیلور سوئیفت 33 ساله اولین هنرمند زنی شد که به طور همزمان چهار آلبوم را در جدول 10 آلبوم برتر بیلبورد به دست آورد و پس از انتشار آخرین آلبوم خود اکنون صحبت کن (نسخه تیلور) در 7 جولای.

تنها سه هنرمند دیگر در تاریخ بیلبورد به این موفقیت دست یافته‌اند: هرب آلپرت در سال 1966 و پرینس پس از مرگ در سال 2016

آخرین آلبوم سوئیفت با فروش 716000 واحد معادل آلبوم، بر اساس انتشار Republic Records، پرفروش ترین آلبوم تا کنون در سال جاری است.

بیلبورد اضافه کرد: این همچنین دوازدهمین آلبوم شماره 1 سوئیفت است او را به هنرمند زن با بیشترین آلبوم شماره 1 در تاریخ نمودار قبل از باربارا استرایسند تبدیل می کند.

اخبار موفقیت سوئیفت در چارت پس از آن منتشر شد که جیک اوون به شایعاتی پرداخت که آهنگ او “Sparks Fly” – که در آلبوم او Speak Now (نسخه تیلور) وجود دارد درباره او است.

به نظر نمی‌رسد که این ستاره بدش نمی‌آید که بسیاری فکر می‌کنند او سوژه یکی از آهنگ‌های موفق سوئیفت در سال 2010 است، زیرا طرفداران در بحبوحه انتشار آلبوم این نظریه را دوباره مرور می‌کنند. اوون که اکنون 41 سال دارد، به مردم گفت که سال‌ها این نظریه را شنیده است اما هرگز او را آزار نداده است.

اوون برای مردم در زمین گلف Edgewood Tahoe در دریاچه جنوبی تاهو، نوادا، جایی که او در مسابقات قهرمانی قرن آمریکا شرکت می کرد، اعتراف کرد: «این یک آهنگ عالی است و حدس و گمان ها همیشه برای من خنده دار بوده است. من مطمئنم که تیلور هم احتمالاً به این موضوع می‌خندد، اما خوشحالم که حتی نامم را در بحث پیرامون آن مطرح می‌کنم.»

این خواننده و ترانه سرا که آخرین آلبوم خود به نام Loose Cannon را در 23 ژوئن منتشر کرد ادامه داد که “تیلور را از 16 سالگی می شناسد” و همیشه از طرفداران کارهای او بوده است.

برچسب ها :

ناموجود