تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 12338

تیلور سوئیفت موهای فر شهرت انگیز خود را احیا می کند

تیلور سوئیفت موهای فر شهرت انگیز خود را احیا می کند

تیلور سوئیفت به سوپر بول می رود. او پس از یک فصل کامل فوتبال که کنار زمین نشسته بود و ، تراویس کلس، بازی به بازی را می برد، تلاش سخت او به عنوان حامی او زمانی که چیفز قهرمانی کنفرانس AFC را به دست آورد، نتیجه داد و حضور آنها در بزرگترین بازی سال

تیلور سوئیفت به سوپر بول می رود. او پس از یک فصل کامل فوتبال که کنار زمین نشسته بود و ، تراویس کلس، بازی به بازی را می برد، تلاش سخت او به عنوان حامی او زمانی که چیفز قهرمانی کنفرانس AFC را به دست آورد، نتیجه داد و حضور آنها در بزرگترین بازی سال را تایید کرد.

سوئیفت در تمام فصل در کنار مادر کلس و بریتنی ماهومز، از جمله استفاده از رژ لب قرمز در مواقع مختلف و حتی لباس همسان، ظاهری ارائه می دهد. بنابر این، ستاره پاپ مجبور شد در بزرگترین بازی فصل خود تا کنون حضور داشته باشد، ظاهری که در صدر همه آنها قرار گرفته است.

پس از تماشای کلس که تیمش را به پیروزی رساند، سوئیفت به همراه خانواده‌ های بازیکنان به میدان رفتند تا پیروزی تیم را تبریک بگویند. این زمانی است که دوربین ها از نزدیک به تمام جزئیات ظاهر روز بازی او نگاهی انداختند.

اگر چه ظاهر قرمز چیفز او یکی از بهترین‌ های سال او بود، اما موهایش بود که همه را وادار به زوم کردن و خیره شدن کرد.

سوئیفت در اینترنت لقب «فرهای شهرت» را به خود اختصاص داده است، این موها مجعدترین موهای او در طول سال بوده است و مطمئناً مجعدترین ظاهری بود که او در یک دقیقه پوشیده بود. چتری‌ های او احتمالاً فرفری‌ ترین قسمت ظاهر بود، در حالی که او در زمین جشن می‌ گرفت، موج‌ های کوتاه و پف‌ آمیزی در چند جهت پرواز می‌ کرد.

در حالی که سوئیفت هر از چند گاهی از موهای موج دار طبیعی خود استفاده می کند، معمولاً چتری هایش را کاملا صاف و براق نگه می دارد.

او فرها را با آرایشی عالی برای این مناسبت ست کرد. بدیهی است، همانطور که امضای او و رنگ تیم عشقش است، او رژ لب قرمز روشن کلاسیک خود را برای این مناسبت بیرون آورد.

سوئیفت یک ژاکت بزرگ، دنج و قرمز روشن که همرنگ لب‌ هایش بود را با شلوار مشکی ست کرد. سپس، او لباس روز بازی را با چند حلقه زیبا به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود