تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 9457

تیلور سوئیفت شیک ترین طرفدار تراویس کلس هنگام بازی بود

تیلور سوئیفت شیک ترین طرفدار تراویس کلس هنگام بازی بود

تیلور سوئیفت این خواننده و ترانه سرا، 33 ساله، روز پنجشنبه در تماشای بازی کانزاس سیتی چیفز در این فصل شرکت کرد و تراویس کلس، 34 ساله را تشویق کرد که تیمش در مقابل دنور برانکوها قرار گرفت. سوئیفت دامن مینی چرم مشکی خود با چکمه‌ های درشت و توری مچ پا ست کرد. با

تیلور سوئیفت این خواننده و ترانه سرا، 33 ساله، روز پنجشنبه در تماشای بازی کانزاس سیتی چیفز در این فصل شرکت کرد و تراویس کلس، 34 ساله را تشویق کرد که تیمش در مقابل دنور برانکوها قرار گرفت.

سوئیفت دامن مینی چرم مشکی خود با چکمه‌ های درشت و توری مچ پا ست کرد. با این حال، این ستاره، یک ژاکت بادشکن بزرگ قرمز، سفید و مشکی چیفر بود که او از روی شانه هایش پوشیده بود.

حضور سوئیفت در روز بازی زمانی انجام می شود که فیلم کنسرت این سوپراستار، تیلور سویفت: تور دوران، وارد سینما های سراسر ایالات متحده و کانادا می شود. او روز چهارشنبه برای اولین نمایش در لس آنجلس بیرون رفت، اگرچه کلس در آن حضور نداشت.

 

این سومین حضور سوئیفت در بازی چیفز است، پس از اینکه هفته گذشته بازی کلس مقابل وایکینگ ها را از دست داد. سوئیفت برای اولین بار در 24 سپتامبر زمانی که چیفز با شیکاگو بیرز بازی می کرد به جایگاه رفت و یک هفته بعد در حالی که تیم با نیویورک جتس بازی می کرد برای دومین بار ظاهر شد. چیفز به ترتیب با نتایج 41 بر 10 و 23 بر 20 پیروز شد.

شایعات قرار ملاقات بین ستاره پاپ و برنده سوپر بول در ماه ژوئیه زمانی که کلس گفت سعی کرده شماره تلفن خود را در کنسرت Eras Tour به سوئیفت بدهد، منتشر شد. در ماه سپتامبر، کلس گفت که “توپ را در زمین او پرتاب کرده است” و سه روز بعد، سوئیفت لحظه ای را که دنیا در انتظارش بود هنگام حضور در بازی چیفز ارائه کرد.

اولین بازی این سوپر استار در روز بازی لحظات نمادینی را به همراه داشت: سوئیفت در حمایت از کلس، فریاد می کشید، در کنار مادر کلس، دونا کلس، او را تشویق می کرد. سوئیفت یک ژاکت قرمز کانزاس سیتی، تاپ سفید و شورت مشکی به تن داشت.

به نظر می‌ رسد سوئیفت کاملاً جا افتاده است، زیرا مادر کلس می‌ گوید همه افراد درباره سوئیت چیزهای خوبی در مورد خواننده برای گفتن داشته‌ اند.

برچسب ها :

ناموجود