تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
کد خبر : 9860

تیلور سوئیفت دلیل دلگرم کننده رقص تراویس کلس را دوست دارد

تیلور سوئیفت دلیل دلگرم کننده رقص تراویس کلس را دوست دارد

طرفداران NFL سال‌ ها از حرکات رقص معروف تراویس کلس اطلاع داشتند، به لطف سفر های بی‌ شماری به منطقه پایانی که به او این فرصت را داد تا رقص‌ های تاچ داون متعدد خود را به نمایش بگذارد. اما زمانی که ویدیوی رقصیدن کلس در رسانه های اجتماعی منتشر شد، به لژیون جدیدی از

طرفداران NFL سال‌ ها از حرکات رقص معروف تراویس کلس اطلاع داشتند، به لطف سفر های بی‌ شماری به منطقه پایانی که به او این فرصت را داد تا رقص‌ های تاچ داون متعدد خود را به نمایش بگذارد.

اما زمانی که ویدیوی رقصیدن کلس در رسانه های اجتماعی منتشر شد، به لژیون جدیدی از طرفداران رسید که او از طریق رابطه خود با نماد موسیقی تیلور سوئیفت به دست آورده است. آنها بیش از مهارت های رقصیدن کلس، بلکه داستان پشت سر آنها را قدردانی کردند.

رقص منتشر شده تراویس کلس چه ویژگی خاصی داشت؟

ویدئویی از کلس در حال انجام بهترین حرکاتش در مقابل یک صفحه سبز در یک رویداد اجتماعی در کانزاس سیتی منتشر شد. او به ضبط ویدئویی برای برای سازمان عملیات پیشرفت به آن کمک می‌ کرد، که با افتخار روی هودی قرمزش آن را تکرار کرد.

به گفته وب سایت این سازمان، عملیات پیشرفت یک شرکت غیر انتفاعی و معتبر ملی است که در پاسخ به درخواست‌ های والدین در شهر مرکزی برای مراقبت از کودکان فقیر آغاز شد.

این مرکز در کانزاس سیتی است، جایی که کلس برای تیم چیفر بازی می کند. کلس مانند کوارتربک خود پاتریک ماهومز و همسرش بریتانی متعهد است که کانزاس سیتی را به مکانی بهتر تبدیل کند.

چرا عملیات پیشرفت برای تراویس کلس مهم است؟

کلس از طریق بنیاد خود، 87 و Running به ساخت آزمایشگاه جرقه زنی کمک کرد. این فضایی برای کودکان در عملیات پیشرفت است تا موضوعات STEM را به روشی مشترک در سنین پایین کاوش کنند و به جلب علاقه به هنر، برق، رباتیک، ساخت‌ و ساز، هنرهای آشپزی، چند رسانه‌ ای، خودرو و مهندسی و فناوری سبز کمک کند.

رابطه تراویس با این برنامه واقعی است، و این واقعیت که رقص او توجه بیشتری را به عملیات پیشرفت جلب کرد واقعاً آن را کامل می کند.

برچسب ها :

ناموجود