تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 6221

تیلور سوئیفت در کنسرت باعث خنده های انفجاری طرفداران شد

تیلور سوئیفت در کنسرت باعث خنده های انفجاری طرفداران شد

تیلور سویفت روزهای زندگی خود را در تور Eras می گذراند. در نمایش خود در سیاتل در لومن فیلد در شنبه شب، نوازنده “من می توانم تو را ببینم” تصمیم گرفت یکی از بهترین آهنگ های خود را به عنوان شماره غافلگیر کننده شب پخش کند و با انجام این کار، خنده ای از ته

تیلور سویفت روزهای زندگی خود را در تور Eras می گذراند. در نمایش خود در سیاتل در لومن فیلد در شنبه شب، نوازنده “من می توانم تو را ببینم” تصمیم گرفت یکی از بهترین آهنگ های خود را به عنوان شماره غافلگیر کننده شب پخش کند و با انجام این کار، خنده ای از ته دل کرد.

سوئیفت، 33 ساله، اجرای آکوستیک “این است که چرا ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم” را ارائه کرد، که مدت ها شایعه شده بود که در مورد کانیه وست و کیم کارداشیان است.

در ویدیویی که توسط طرفداران گرفته شده، به نظر می‌رسد که سوپراستار پاپ تا پل آهنگ Reputation آواز می‌خواند، اما با نزدیک شدن به ترانه «اینجا برای شماست، «چون بخشش کار خوبی است» مکث می‌کند.

سپس دستانش را از روی گیتارش برمی دارد و صدای انفجاری “خنده ها!”

یکی دیگر از طرفداران ویدیویی از مادر سوئیفت، آندریا، گرفت که همراه با متن ترانه «اینجا برای مامانم، باید به این همه درام گوش می‌داد» می‌خواند، درست قبل از اینکه سویفت بخندد.

خنده سوئیفت، با این حال، دقیقاً افزوده جدیدی نبود. در آهنگ اصلی آلبوم وجود دارد اما مکث در ست شنبه شب او به طور قابل توجهی طولانی تر بود.

“به همین دلیل است که ما نمی توانیم چیزهای خوب داشته باشیم” تنها سورپرایزی نبود که سوئیفت در شنبه شب برای طرفداران تدارک دیده بود.

او “Tis the Damn Season” را در بخش Evermore در مجموعه عوض کرد تا “No Body, No Crime” را با Haim اجرا کند که به عنوان افتتاحیه اولین نمایش از دو نمایش در سیاتل به تور Eras پیوست.

تغییر فهرست مجموعه در سومین کنسرت انجام شد، زمانی که صحنه برای نمایش نهمین آلبوم استودیویی سوئیفت به منظره ای جنگلی تبدیل شد.

هیم پس از اولین همکاری خود در این کنسرت در اینستاگرام نوشت: «شب اول یک رویا بود!!!!

برچسب ها :

ناموجود