تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 9789

تیلور سوئیفت در میان دوستان گونه تراویس کلس را می بوسد

تیلور سوئیفت در میان دوستان گونه تراویس کلس را می بوسد

پس از اینکه سوپراستار پاپ تیلور سوئیفت، بازی تیم کانزاس سیتی چیفز را تماشا کرد که به تیمش در شکست لس آنجلس چارجرز در یکشنبه شب کمک کرد، او در حال معاشرت با تراویس کلس، مکول هاردمن جونیور و دوست دخترش، چاریا گوردون، عکس گرفتند. گوردون مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را با این گروه

پس از اینکه سوپراستار پاپ تیلور سوئیفت، بازی تیم کانزاس سیتی چیفز را تماشا کرد که به تیمش در شکست لس آنجلس چارجرز در یکشنبه شب کمک کرد، او در حال معاشرت با تراویس کلس، مکول هاردمن جونیور و دوست دخترش، چاریا گوردون، عکس گرفتند.

گوردون مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را با این گروه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ظاهراً در استادیوم اروهد در کانزاس سیتی، میسوری، پس از بازی گرفته شده‌اند. از جمله عکسی که سوئیفت را در حال بوسیدن گونه کلس در حالی که در کنار هاردمن و دوست دخترش ژست گرفته‌ اند، را نشان می‌ دهد.

چیفز در بازی روز یکشنبه پیروز شد و سوئیفت از جایگاه vip بازی را تماشا می‌ کرد و با بریتنی، همسر پاتریک ماهومز، بازیکن چیفز، که پس از همکاری دو ورزشکار با هم برای به ثمر رساندن یک تاچ داون، خوشحالی می کردند.

پس از پیروزی 31-17 چیفز، سوئیفت و کلس در حالی که از استادیوم خارج می شدند دست در دست هم راه رفتند. هر دو لباس قرمز پوشیده بودند، ستاره پاپ با یک سویشرت رترو از تیمش حمایت کرد، در حالی که ستاره NFL یک پیراهن چهارخانه قرمز به تن داشت.

سوئیفت لباس روز بازی خود را با دامن آبی سرمه ای با پلیسه، کفش راحتی Reformation و رژ لب قرمز ست کرد. او همچنین در حین تماشای بازی یک دستبند طلایی دوستی با شماره 87 کلس به دست داشت.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، اندی رید، سرمربی کانزاس سیتی چیفز، تیلور سوئیفت  را به دلیل تأثیر مثبت بر عملکرد ورزشی کلس یاد کرد. رید گفت: “کلس با گذشت زمان بهتر می شود.”

برد یکشنبه یکی از چهار پیروزی بود که چیف با حضور تیلور کسب کرده بود.

همراه با حضور سوئیفت در بازی، او و کلس زمانی را با هم در شهر نیویورک گذرانده اند. هر دو به طور غیر منتظره هفته گذشته در SNL ظاهر شدند و دست در دست هم در هنگام صرف شام قبل از نمایش، و همچنین در مهمانی بعد در Catch Steak در شهر نیویورک دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود