تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 6167

تیلور سوئیفت درباره کانیه وست (همسر سابق کیم کارداشیان) می‌خواند

تیلور سوئیفت درباره کانیه وست (همسر سابق کیم کارداشیان) می‌خواند

تیلور سوئیفت در جریان برگزاری تور سیاتل Eras نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد! این زن 33 ساله به طور غیرمنتظره ای هنگام خواندن آهنگ معروف خود در سال 2017 “به همین دلیل ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم”، ترانه ای که اشاره ای به درام گذشته او با کانیه وست و همسر سابقش

تیلور سوئیفت در جریان برگزاری تور سیاتل Eras نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد! این زن 33 ساله به طور غیرمنتظره ای هنگام خواندن آهنگ معروف خود در سال 2017 “به همین دلیل ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم”، ترانه ای که اشاره ای به درام گذشته او با کانیه وست و همسر سابقش کیم کارداشیان دارد. او در حالی که اولین شعر را می خواند، گفت: «به سختی می توانم آن را با صورت مستقیم بگویم.»

او برای تماشاگران سیاتل خواند: «این یک نان تست برای دوستان واقعی من است / آن‌ها به حرف‌های او اهمیت نمی‌دهند، او می‌گوید / و اینجا برای بچه‌ام است / او اخیراً چیزی که به من می‌گویند نمی‌خواند / و اینجا برای مادرم است / باید به این همه درام گوش داد.»

در حالی که تیلور به ندرت تأیید می کند که آهنگ واقعاً در مورد چه کسی است، این آهنگ به طور واضح به نبرد رسانه های اجتماعی او با کیم و کانیه در سال 2016 اشاره دارد.

در حالی که کانیه ادعا می کرد که این ترانه را پیش از موعد با تیلور پاک کرده است، او این موضوع را انکار کرد. کیم سپس تماس تلفنی بین تیلور و کانیه را فاش کرد، که برای یک مستند احتمالی بدون تأیید تیلور ضبط شده بود تا تلاش کند خواننده برنده گرمی را در اشتباه بیاندازد.

در آهنگ تیلور، او همچنین می‌خواند: «و مشکلات در همین جاست، دوستان سعی نمی‌کنند شما را فریب دهند، با تلفن تماس می‌گیرند و ذهن شما را به هم می‌ریزد» اشاره‌ای بسیار واضح به این موضوع.

در آن زمان، کانیه با دوست دیرینه‌اش جی زی نیز در حال بیرون آمدن بود، که تیلور نیز به آن حمله کرد. او که ظاهراً در مورد درام بین شوهر بیانسه و طراح Yeezy بود، گفت: “من تنها دوستی نیستم که اخیراً از دست داده‌اید / اگر شما اینقدر بدبین نبودید.” قابل ذکر است که سال قبل کانیه آهنگی به نام «دوستان واقعی» منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود