تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 8366

تیلور سوئیفت جایزه بهترین آهنگ سال را دریافت کرد

تیلور سوئیفت جایزه بهترین آهنگ سال را دریافت کرد

تیلور سویفت این نماد موسیقی پاپ، در MTV VMA 2023 زمانی که جایزه بهترین آهنگ سال را برای آهنگ «ضد قهرمان» سه‌ شنبه شب به خانه برد، امتیاز بزرگی کسب کرد. سوئیفت پس از اهدای جایزه توسط نلی فورتادو و تیمبالند که خودش در برابر خواننده و ترانه سرا تعظیم کرد همه افراد ردیف خود

تیلور سویفت این نماد موسیقی پاپ، در MTV VMA 2023 زمانی که جایزه بهترین آهنگ سال را برای آهنگ «ضد قهرمان» سه‌ شنبه شب به خانه برد، امتیاز بزرگی کسب کرد.

سوئیفت پس از اهدای جایزه توسط نلی فورتادو و تیمبالند که خودش در برابر خواننده و ترانه سرا تعظیم کرد همه افراد ردیف خود از جمله سابرینا کارپنتر، مجری تور Eras را در آغوش گرفت.

سوئیفت در حین دریافت جایزه، مدت کوتاهی پس از دریافت جایزه بهترین پاپ از *NSYNC، گفت: “متاسفم، من فقط با انتخاب مجریان امشب بسیار تحریک شده ام. “بچه ها می خواهید کاری را درست انجام دهید؟ اوه خدای من.”

سپس سوئیفت چند لحظه وقت گذاشت و بیان کرد که «واقعاً واقعاً خوش شانس» است که در کنار همکار جک آنتونوف، که او را «یکی از بهترین دوستان من در جهان» می‌دانم، موسیقی می‌ سازیم.

“او آنقدر با استعداد است که قابل درک نیست. و من خیلی خوش شانس هستم که از زمانی که روی آلبومی به نام 1898 کار کرده ایم، با او موسیقی می سازم. ما تا سال 2089 با هم کار خواهیم کرد.”

سوئیفت بار دیگر قهرمان همه مردم شد (و رکوردها را شکست) وقتی ماه گذشته اعلام کرد که یک فیلم کنسرت از تور Eras او از ماه اکتبر به سینماهای سراسر کشور می آید.

فیلم کنسرت Taylor Swift The Eras Tour با 26 میلیون دلار رکورد فروش بلیت یک روزه AMC را شکست و بهترین فروشنده بلیت روز اول فاندانگو در سال تا کنون شد.

سوئیفت در اینستاگرام نوشت: «تور Eras پر معناترین و الکتریکی ترین تجربه زندگی من تا کنون بوده است و من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که به زودی روی صفحه نمایش بزرگ خواهد آمد.»

نقطه عطف بزرگ بعدی نماد جهانی قرار است اندکی پس از آن رخ دهد، زیرا او 1989 (نسخه تیلور) را در 27 اکتبر منتشر خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود