تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
کد خبر : 7737

تیلور سوئیفت به عنوان اولین هنرمند زن رکوردی جدید به دست آورد

تیلور سوئیفت به عنوان اولین هنرمند زن رکوردی جدید به دست آورد

سفر توقف ناپذیر تیلور سویفت به نقطه عطفی دیگر رسید و ردپایی پاک نشدنی در صحنه موسیقی بر جای گذاشت. در توییتی که اخیراً از حساب رسمی اسپاتیفای X منتشر شد، این محبوب جهانی پاپ با تبدیل شدن به اولین هنرمند زن در تاریخ اسپاتیفای که ماهانه 100 میلیون شنونده را مجذوب خود می‌کند، جایگاه

سفر توقف ناپذیر تیلور سویفت به نقطه عطفی دیگر رسید و ردپایی پاک نشدنی در صحنه موسیقی بر جای گذاشت. در توییتی که اخیراً از حساب رسمی اسپاتیفای X منتشر شد، این محبوب جهانی پاپ با تبدیل شدن به اولین هنرمند زن در تاریخ اسپاتیفای که ماهانه 100 میلیون شنونده را مجذوب خود می‌کند، جایگاه خود را به عنوان یک پیشگام تثبیت کرد.

برتری سوئیفت او را دقیقاً پشت سر ویکند قرار می دهد که قبلاً در ماه فوریه به عنوان اولین هنرمند برای دستیابی به معیار 100 میلیون شنونده ماهانه در اسپاتیفای تاریخ ساز شد. تسلط تیلور سوئیفت همچنان ادامه دارد و او اولین هنرمند زنی است که از آستانه 100 میلیون شنونده ماهانه اسپاتیفای عبور می کند.

این خبر هیجان‌انگیز از طریق کانال‌های اجتماعی اسپاتیفای فاش شد و این پلتفرم با افتخار اعلام کرد:  در 29 آگوست، تیلور سویفت اولین هنرمند زن در تاریخ اسپاتیفای شد که به 100 میلیون شنونده ماهانه رسید.”

در حال حاضر، ویکند با بیش از 110 میلیون شنونده ماهانه در برنامه، جایگاه برتر را دارد. او از مرز 100 میلیون عبور کرد و نام خود را در کتاب رکورد های اسپاتیفای در ماه فوریه ثبت کرد. این لیست با بانی بد در رتبه 3 با 80 میلیون شنونده ادامه دارد.

سوئیفت در میانه تور موفق The Eras خود قرار دارد

لحظه پیروزمندانه سوئیفت پس از انتشار سومین آلبوم دوباره ضبط شده او به نام «اکنون (نسخه تیلور)» در ماه جولای منتشر شد. این آلبوم به شماره 1 رسید و بیلبورد 200 را با 716000 واحد معادل آلبوم فتح کرد.

نکته قابل توجه این است که «اکنون صحبت کن (نسخه تیلور)» به سوئیفت افتخار کرد که اولین زنی است که چهار آلبوم را به طور همزمان در جدول 10 آلبوم برتر بیلبورد ثبت کرده است و او را تنها سومین هنرمند در تاریخ می کند که چنین موفقیتی را به دست آورده است.

سوئیفت در طول دوره پایانی تور دوره ای ایالات متحده در استادیوم سوفای لس آنجلس، به طرز وسوسه انگیزی فاش کرد که پروژه بعدی او، “1989 (نسخه تیلور)” قرار است در پاییز آینده به نمایش درآید.

در حالی که تور Eras Swift به سفر جهانی خود تا پاییز 2024 ادامه می دهد، این ستاره بزرگ با اعلام اضافه شدن 15 تاریخ دیگر در آمریکای شمالی، طرفداران خود را به وجد آورد و اطمینان حاصل کرد که سلطنت او بدون چالش باقی می ماند.

برچسب ها :

ناموجود