تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 9561

تیلور سوئیفت به جی جی حدید لانه عشق مخفی می دهد

تیلور سوئیفت به جی جی حدید لانه عشق مخفی می دهد

شایعه شده است که جی جی حدید و بردلی کوپر از عمارت رود آیلند تیلور سوئیفت “به عنوان یک لانه عشق مخفی” برای فرار از چشمان کنجکاو در شهر نیویورک استفاده کرده اند. خانه هشت خوابه جعبه نمکی که در آهنگ سوئیفت «آخرین سلسله بزرگ آمریکایی» به نمایش در آمده است، محل برگزاری جشن های

شایعه شده است که جی جی حدید و بردلی کوپر از عمارت رود آیلند تیلور سوئیفت “به عنوان یک لانه عشق مخفی” برای فرار از چشمان کنجکاو در شهر نیویورک استفاده کرده اند.

خانه هشت خوابه جعبه نمکی که در آهنگ سوئیفت «آخرین سلسله بزرگ آمریکایی» به نمایش در آمده است، محل برگزاری جشن های نمادین چهارم جولای با حضور حدید بوده است.

حدید و کوپر اولین بار هنگامی که با هم در حال صرف ناهار دیده شدند و بعداً در حال بازگشت به خانه در یک ماشین بودند، شایعات عاشقانه را بر انگیختند.

سوئیفت خوشحال بود که کمک می کند

به گزارش میرر، سوئیفت از بازی کردن خواستگاری برای دوستانش لذت می برد و برای حفظ حریم خصوصی آنها خانه را به او پیشنهاد داد. یک منبع گفت: “تیلور کاملا رمانتیک است و عاشق بازی کوپید برای دوستانش است.”

«با وجود اینکه جی جی و بردلی دارایی‌ های خود را در نیویورک دارند، آنها می‌ خواستند جایی خصوصی‌ تر برای آشنایی با یکدیگر داشته باشند و تیلور خیلی خوشحال بود که کمک کند. او گفت درب خانه اش همیشه برای استفاده آنها باز است.”

حدس زده می شود که این دو توسط ایرینا شایک، همسر سابق کوپر معرفی شده اند. همانطور که بردلی از جی جی خواسته بود با دخترانشان ارتباط برقرار کنند.

کوپر یک دختر 6 ساله به نام لی دی سین با شایک دارد، در حالی که حدید دختر 3 ساله خود، خای، را با زین مالک همسر سابق پدر اشتراک دارد.

حدید و کوپر هر دو در گذشته روابط بسیار بالایی داشته اند. کوپر در سال 2019 از شایک جدا شد. از سوی دیگر حدید قبل از جدایی آنها در سال 2021، رابطه طولانی و دائمی با زین مالیک داشت. او در گذشته با لئوناردو دی کاپریو نیز مرتبط بوده است.

برچسب ها :

ناموجود