تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 8409

تیلور سوئیفت بخشی از حلقه‌ 12 هزار دلاری خود را از دست داد

تیلور سوئیفت بخشی از حلقه‌ 12 هزار دلاری خود را از دست داد

تیلور سوئیفت، بین دوست‌ داشتن با طرفداران و ، رقصیدن با شکیرا و کسب 9 جایزه حیرت‌ انگیز Moon Person، شب بزرگی را در MTV VMA 2023 سپری کرد. که متأسفانه به نظر می‌ رسید که بخشی از حلقه‌ اش را از دست داده است. این خواننده و ترانه سرا که ظاهر الهام گرفته از

تیلور سوئیفت، بین دوست‌ داشتن با طرفداران و ، رقصیدن با شکیرا و کسب 9 جایزه حیرت‌ انگیز Moon Person، شب بزرگی را در MTV VMA 2023 سپری کرد. که متأسفانه به نظر می‌ رسید که بخشی از حلقه‌ اش را از دست داده است.

این خواننده و ترانه سرا که ظاهر الهام گرفته از شهرت خود را با مجموعه‌ ای از جواهرات طلا و نقره تزئین کرده بود، به نظر می‌ رسید یکی از حلقه‌ های خود را در طول شب شکسته و به لطف دوربینی که به طور انحصاری روی او متمرکز شده بود، در Variety لحظه ثبت می شود.

در قسمتی از پخش سه‌ شنبه شب که در X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) توسط یکی از طرفداران سوئیفت به اشتراک گذاشته شد، به نظر می‌ رسد که الماس در مرکز حلقه تیلور سوئیفت هنگام تماشای مراسم افتاده کرده است.

در این فیلم، سوئیفت ظاهراً از کارکنان محل برگزاری مراسم در نیوآرک، نیوجرسی می خواهد تا به او کمک کنند تا زمین را برای یافتن سنگ قیمتی گمشده جستجو کند، حتی یک نفر در تلاش جستجو از چراغ قوه استفاده می کند.

مشخص نیست که آیا سوئیفت حلقه گم شده را بازیابی کرده است یا خیر، و او در حین پذیرش VMA پس از فروکش کردن غوغا، آن را روی صحنه نپوشید.

انگشتر طلایی یک حلقه الماس و اونیکس قدیمی از شرکت Van Cleef & Arpels است که توسط جوزف سعیدیان و پسران به قیمت 12000 دلار فروخته می شود.

تیلور سوئیفت با آهنگ «تابستان بی‌ رحمانه» برنده 9 جایزه از 11 جایزه ای شد که برای آن نامزد شده بود. این خواننده برای «ضد قهرمان» برنده آهنگ سال، بهترین ویدیوی پاپ، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین جلوه های بصری و برنده ترین جایزه شب، ویدیوی سال شد و اولین نفری شد که چهار بار برنده این جایزه شده است.

او در حین پذیرفتن جایزه Moon Person برای ویدیوی سال گفت: “خوب. این باور نکردنی است.” فقط می‌ خواهم بگویم که این یک جایزه با رای هواداران است، بر اساس خاطراتی که اخیراً ساخته‌ ایم، برای من اهمیت زیادی دارد.».

سوئیفت گفت: « من به تازگی در توری بوده ام که شادترین و هیجان انگیز ترین تجربه بوده است. “و ما حتی نیمی از راه را با آن تمام نکرده‌ ایم. واقعاً شبیه ماجراجویی یک زندگی در سال گذشته است. “

او ادامه داد: «و تنها چیزی که امشب باید بگویم این است که از شما متشکرم. من شما را خیلی دوست دارم.”

برچسب ها :

ناموجود