تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 11940

تیلور سوئیفت با کفش‌ های طرح مار 2450 دلاری به رستوران می رود

تیلور سوئیفت با کفش‌ های طرح مار 2450 دلاری به رستوران می رود

تیلور سوئیفت با ظاهر زیبا با شهرت همراه است. روز چهارشنبه، سوئیفت، برای صرف شام با دوست خود بلیک لایولی در رستوران پیتزای لوکالی در بروکلین، در حالی که چکمه‌ های 2450 دلاری جیمی چو که شامل طرح‌ های مار و لباس مخملی سبز است به تن داشت. کیف مشکی و جواهرات طلایی این ظاهر

تیلور سوئیفت با ظاهر زیبا با شهرت همراه است. روز چهارشنبه، سوئیفت، برای صرف شام با دوست خود بلیک لایولی در رستوران پیتزای لوکالی در بروکلین، در حالی که چکمه‌ های 2450 دلاری جیمی چو که شامل طرح‌ های مار و لباس مخملی سبز است به تن داشت. کیف مشکی و جواهرات طلایی این ظاهر را تکمیل می کنند.

این نگاه برای بسیاری از سوئیفتی ها که حدس می زنند که ستاره ای که آلبوم استودیویی خود Reputation را در سال 2017 منتشر کرد، به زودی “نسخه تیلور” آلبوم را منتشر خواهد کرد، تعجب آور نیست زیرا به نظر می رسد بار دیگر در سبک فرو رفته است. زیبایی شناسی گوث، نقوش مار که در دوره ی نمایندگی او در زمان انتشار برای اولین بار تسلط داشت.

سوئیفت همچنین فاش کرد که Reputation (نسخه تیلور) در داستان جلد TIME 2023 شخص سال او تقریباً تکمیل شده بود.

در جریان معاشرت روز چهارشنبه، لایولی، یک ژاکت راه راه مشکی، زرد و قرمز به تن کرد که آن را با یک دامن مینی جیر بژ ست کرد. او همچنین یک کیف پول لویی ویتون و کفش‌ های پاشنه‌ دار قرمز را پوشیده بود. زوئه کراویتز و جک آنتونوف به این دوستان پیوستند که اغلب با هم در حال صرف غذا هستند.

جدیدترین لباس Reputation سوئیفت پس از آن است که او در مراسم گلدن گلوب 2024 یک لباس مجلسی سبز متالیک گوچی پوشیده از پولک‌ را به تن کرد.

او همچنین در ماه نوامبر در یک شب دخترانه با سلنا گومز، سوفی ترنر، جی جی حدید، کارا دلوین و بریتانی ماهومز، یک حلقه مار 63 دلاری به انگشت خود با ظاهری کاملا مشکی داشت.

برچسب ها :

ناموجود