تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 12145

تیلور سوئیفت با کت شیک 1800 دلاری به تماشای بازی می رود

تیلور سوئیفت با کت شیک 1800 دلاری به تماشای بازی می رود

تیلور سوئیفت در روز یکشنبه برای تماشای بازی با لباس شیک به سبک روز بازی وارد استادیوم می شود. این خواننده 34 ساله وارد استادیوم بوفالو، نیویورک شد تا به تشویق نامزدش تراویس کلس بپردازد و در برابر سرمای بسیار شدید مقاومت کند. کت او به سبک رترو از پروژه همکاری GANT x Kilo Kilo

تیلور سوئیفت در روز یکشنبه برای تماشای بازی با لباس شیک به سبک روز بازی وارد استادیوم می شود. این خواننده 34 ساله وارد استادیوم بوفالو، نیویورک شد تا به تشویق نامزدش تراویس کلس بپردازد و در برابر سرمای بسیار شدید مقاومت کند.

کت او به سبک رترو از پروژه همکاری GANT x Kilo Kilo Blank Canvas Project است و به قیمت 1800 دلار به فروش می رسد. سوئیفت ظاهر خود را با لب قرمز مشخص خود به پایان رساند، همچنین با اشاره به رنگ های چیفز.

این یک مسابقه مجدد برای دو تیم است که آخرین بار در 10 دسامبر به مصاف هم رفتند و بیلز با اختلاف 20-17 پیروز شد. برنده مسابقه مورد انتظار یکشنبه در بازی قهرمانی AFC، یک قدم به سوپر بول در 11 فوریه نزدیک تر خواهد شد. چیفز برای سومین برد خود در سو پربول در 5 سال گذشته رقابت می کند.

سوئیفت هم در خانه و هم در جاده به تکیه گاه اصلی چیفز تبدیل شده است و برای همه چیز از موج سواری مستقیم گرفته تا سبک شگفت انگیزش که اغلب شماره پیراهن 87 کلس را تکرار می کند، تیتر خبرها شده است.

سوئیفت برای حضورش در آخرین بازی در استادیوم Arrowhead، یک سویشرت قدیمی قرمز و مشکی چیفر از دهه 90 پوشید. او یقه قرمز و مشکی رترو را با مجموعه‌ ای از حلقه‌ ها،ترکیب کرد.

مسابقه یکشنبه دومین بازی چیفز در فصل پلی آف است. در بازی خانگی این تیم در 13 ژانویه مقابل دلفین‌ های میامی، یکی از سرد ترین بازی‌ های تاریخ با دمای زیر صفر درجه، سوئیفت یک کت قرمز رنگ سفارشی که نام و شماره پیراهن تراویس را مزین کرده بود، پوشید. او این کت را با کتانی سفید، شلوار مشکی از جین پیج، یقه اسکی مشکی و چکمه های مشکی طراحی کرد.

این کت که توسط کریستین یوسکزیک همسر کیل جوسزیک، مدافع کناری سان فرانسیسکو طراحی شده است که همچنین یک ژاکت پف دار همسان برای بریتنی ماهومز ساخته است که نام همسرش پاتریک ماهومز و شماره پیراهن “15” را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود