تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
کد خبر : 9439

تیلور سوئیفت با موی باب روی فرش قرمز خیره کننده بود

تیلور سوئیفت با موی باب روی فرش قرمز خیره کننده بود

سال تیلور سوئیفت کند نمی شود. در 11 اکتبر، این سوپر استار پاپ در فرش قرمز اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش تیلور سویفت: تور دوره‌ها مستندی درباره تور جهانی رکورد دار او در لس آنجلس شرکت کرد. بنابر این، ستاره به وضوح مجبور بود در به یاد ماندنی ترین ظاهر در این رویداد تاریخی شرکت

سال تیلور سوئیفت کند نمی شود. در 11 اکتبر، این سوپر استار پاپ در فرش قرمز اولین نمایش جهانی فیلم جدیدش تیلور سویفت: تور دوره‌ها مستندی درباره تور جهانی رکورد دار او در لس آنجلس شرکت کرد. بنابر این، ستاره به وضوح مجبور بود در به یاد ماندنی ترین ظاهر در این رویداد تاریخی شرکت کند.

نگاه متوقف کننده از چشمانش شروع شد. زیر باب و چتری‌ های مواج بلوندش در یک سایه چشم نافذ نشسته بود. پوستی مات و بی عیب و نقص با رنگ رژ گونه ای به ظاهر آن افزوده است و او با رژ لب قرمز گیلاسی خود به زیبایی خود پایان داد. آیا در این دوران از او انتظاری کمتر از این دارید؟

تم آبی روشن به لباس مسحور کننده او ادامه یافت. لباس بدون بند اسکار دلا رنتا در پشت به زمین می‌ چرخید، اما در جلو کوتاه‌ تر بود تا کفش‌ های آبی روشن او را به نمایش بگذارد. کل لباس طوری به نظر می رسید که انگار از گل های آبی کم رنگ تشکیل شده بود. در بین جایی که گل ها روی هم قرار می گیرند، شکاف هایی وجود داشت، که با نزدیک شدن لباس به زمین، این شکاف ها بیشتر می شد. او این کار را با جواهرات کارتیه به پایان رساند. یک گردنبند الماس، دستبند های همسان در هر دست، و چند حلقه شیک.

آخرین کارهای ظاهری ناخن های طلایی بود. همه کوتاه تا انگشت و به شکل طبیعی، و سایه براق یکسانی روی هر کدام از آنها داشت. رنگ درخشان جایی بین طلایی و برنزی بود، با زرق و برقی که نور های دوربین ها چشمک می زدند.

برچسب ها :

ناموجود