تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 12798

تیلور سوئیفت با موهای فر و استایل شیک خیره کننده می شود

تیلور سوئیفت با موهای فر و استایل شیک خیره کننده می شود

تیلور سویفت روز سه‌ شنبه در حالی که در سیدنی استرالیا بود، با موهای فر طبیعی خود و استایل شیک بیرون آمد. موهای تیلور که در نور شب تقریباً تیره تر به نظر می رسید حتی در چتری های او کمی فر را نشان می داد. در حالی که برخی از طرفداران ممکن است بخواهند

تیلور سویفت روز سه‌ شنبه در حالی که در سیدنی استرالیا بود، با موهای فر طبیعی خود و استایل شیک بیرون آمد. موهای تیلور که در نور شب تقریباً تیره تر به نظر می رسید حتی در چتری های او کمی فر را نشان می داد.

در حالی که برخی از طرفداران ممکن است بخواهند موهای او را به عنوان یک دوره خاص طبقه بندی کنند می توانید بگویید که بسیار فولکلور است.

سوئیفت دقیقاً همین کار را با سابرینا کارپنتر انجام می داد که با فرهای زیبایش بیرون آمد،و یک دامن کوتاه چین دار شیک پوشیده بود. این یکی دیگر از مجموعه‌ ای از دامن‌ های کوتاه و شیک است که سوئیفت در چند ماه گذشته پوشیده است.

سوئیفت به خارج از منطقه راحتی خوشگل خود سفر کرد و از رنگ لبی استفاده کرد که قرمز پر رنگ همیشگی او نبود. در عوض، او سایه کمی روشن تر را انتخاب کرد.

برخلاف لباس‌ های خنثی سوئیفت، کارپنتر 24 ساله که از سویئفت در تور Eras در استرالیا و سنگاپور حمایت می‌ کند، یک مینی لباس خال‌ خالی قرمز و سفید با جزئیات توری به تن کرد. او یک کت چرم مشکی و یک کیف لویی ویتون به همراه داشت.

برچسب ها :

ناموجود