تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
کد خبر : 8170

تیلور سوئیفت با لباسی غیر منتظره در شهر نیویورک دیده شد

تیلور سوئیفت با لباسی غیر منتظره در شهر نیویورک دیده شد

تیلور سوئیفت دقیقاً شهرت فراوانی دارد. در این دوره، ما لباس او را به سبکی خوش‌ حال‌ تر دیدیم که عمدتاً لباس‌ های مشکی، طرح‌ های سیاه‌ نوشته با الهام از گوتیک، فلانل‌ ها و سیلوئت‌ های الهام‌ گرفته از گرانج دهه ۹۰ و رژ لب‌ های تیره‌ تر داشت. سوئیفت به کنار شهرت، معمولاً

تیلور سوئیفت دقیقاً شهرت فراوانی دارد. در این دوره، ما لباس او را به سبکی خوش‌ حال‌ تر دیدیم که عمدتاً لباس‌ های مشکی، طرح‌ های سیاه‌ نوشته با الهام از گوتیک، فلانل‌ ها و سیلوئت‌ های الهام‌ گرفته از گرانج دهه ۹۰ و رژ لب‌ های تیره‌ تر داشت.

سوئیفت به کنار شهرت، معمولاً به دنبال طرح‌ ها و سبک‌ های زنانه‌ تر و رنگارنگ‌ تر است، مانند شلوار جین پروانه‌ دوزی، توری صورتی، لباس‌ های بنفش، فلانل‌ ها با رنگ‌ های گرم، لب‌ های قرمز روشن، و درخشان. با این حال، در 5 سپتامبر، سوئیفت با لباسی غیر منتظره از استودیوی ضبط در شهر نیویورک در حال خارج شدن دیده شد. و با انتشار نسخه تیلور در سال 1989 تنها یک ماه دیگر، ممکن است این نشانه ای باشد که ضبط مجدد Reputation به خوبی در حال انجام است.

این ظاهر جدید و غیر منتظره تقریباً کاملاً مشکی بود. به جز کیف و کلاه او از یک تاپ مشکی نیمه شفاف تشکیل شده بود که در شلوار گشاد خاکستری زغالی قرار داده بود و با چکمه های مشکی، یک کیف شانه برنزه، کلاه بیسبال رالف لورن برنزه، گردنبند نقره، چند دستبند همسان و یک حلقه نقره تشکیل شده بود.

موهای سوئیفت به صورت دو بافته بلند در هر طرف صورتش بافته شده بود، با چند تار باز کنار گوش‌ هایش که حسی زیبایی را به او اضافه می‌ کرد. روی ناخن‌ های کوتاه و طبیعی‌ اش ته رنگ نقره‌ ای ضعیفی داشت. کلاه کلاسیک او، حسی جذاب تر به ظاهر زیبای او اضافه کرده است.

جدا از حدس و گمان های آلبوم، سوئیفت قطعا وارد عصر سبک جدیدی می شود. ما عادت کرده‌ ایم او را در سیلوئت‌ های کلاسیک زنانه ببینیم، اما تابستان امسال او ظاهری آرام‌تر و معمولی‌ تر با برخی از عناصر لباس مردانه را انتخاب کرده است.

در ماه ژوئن، او با لباسی آرام برای دختر دانش‌ آموزی دیده شد که شامل دکمه‌ های راه راه خاکستری و سفید، دامن چین‌ دار آبی روشن و کفش‌ های آکسفورد مشکی بود. گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی، گردن بند های شیک و حلقه‌ ها، به‌ علاوه یک کیف سرشانه‌ ای خاکستری تزیین کرد و ظاهر را با یک کلاه بیسبال سرمه‌ ای و یک کت ضخیم از رژ لب قرمز مشخصش به هم متصل کرد.

موهای سوئیفت که در کلاه بیسبال فرو رفته بود، بافتی تقریباً از کار افتاده داشت که یک موج دقیق نبود، بلکه بیشتر ایده ای انتزاعی از یک موج با چتری های مستقیم بود.

برچسب ها :

ناموجود