تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
کد خبر : 8250

تیلور سوئیفت با ظاهر شیک دختر مدرسه ای خبرساز شد

تیلور سوئیفت با ظاهر شیک دختر مدرسه ای خبرساز شد

تیلور سوئیفت با ظاهر شیک دختر مدرسه ای خود را برای استودیوی ضبط موسیقی استایل می کند. تیلور سوپر استار موسیقی پاپ، با یک تاپ مشکی تک شانه و یک دامن کوتاه چین دار خاکستری برای جشن انتشار آلبوم که جمعه شب در استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک برگزار شد، به میدان آمد. تیلور

تیلور سوئیفت با ظاهر شیک دختر مدرسه ای خود را برای استودیوی ضبط موسیقی استایل می کند. تیلور سوپر استار موسیقی پاپ، با یک تاپ مشکی تک شانه و یک دامن کوتاه چین دار خاکستری برای جشن انتشار آلبوم که جمعه شب در استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک برگزار شد، به میدان آمد.

تیلور سوئیفت با لب‌ های قرمز خود، این مجموعه شیک را با چکمه‌ های پاشنه‌ دار چرمی مشکی تا بالای زانو و حداقل جواهرات طلایی برای تمجید از سایه چشم براق خود تزئین کرد. او همچنین موهای بلوند بلند خود را با فرهای موج دار ساحلی مدل داد.

گزارش شده است که چندین نفر از دوستان سوئیفت، از جمله جک آنتونوف و مارگارت کوالی، هیلی ویلیامز، کارا دلوین، سابرینا کارپنتر، سادی سینک، گریسی آبرامز و رز از بلک پینک در این مراسم حضور داشتند.

تناسب مهمانی سوئیفت یکی دیگر از موارد اضافه شده به مجموعه آماده سازی است. در حالی که در N.Y.C. روز چهارشنبه، او با یک تیپ روز تمام آبی در یک پیراهن پولو سرمه ای الهام گرفته از دانشگاه با ظاهری قرمز و سفید و شورت جین تیره رفت. اکسسوری او شامل یک کیف پول قرمز گیلاسی بود که روی شانه او آویزان بود.

استایل تابستانی سوئیفت از سبک  خیابانی‌ اش پس از آن صورت می‌گیرد که بلیط‌های پیش‌ فروش برای نسخه‌ی بزرگ تور Eras که به فروش رسیده بود که از 13 اکتبر به طور انحصاری در سینماهای AMC نمایش داده می‌ شود رکورد شکست.

AMC در یک بیانیه مطبوعاتی در 1 سپتامبر فاش کرد که این فیلم کنسرت تنها در یک روز 26 میلیون دلار از فروش بلیت درآمد کسب کرده است. این بالاترین درآمد فروش بلیت یک روزه برای یک فیلم در AMC است و از رکورددار قبلی Spider-Man: No Way Home که 16.9 میلیون دلار در یک روز به ازای هر AMC درآمد داشت، پیشی گرفت.

به دلیل تقاضای بی‌سابقه، AMC اعلام کرد که زمان‌ های نمایش بیشتری را برای این فیلم اضافه می‌ کند، که قرار است حداقل تا 5 نوامبر اکران شود.

سوئیفت علاوه بر انتشار آلبوم استودیویی 1989 (نسخه تیلور) در 27 اکتبر، برای مرحله بعدی تور Eras با نمایش هایی در آرژانتین و برزیل در نوامبر راهی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود