تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر : 11997

تیلور سوئیفت با سبک خاص و زیبای خود به ورزشگاه می رود

تیلور سوئیفت با سبک خاص و زیبای خود به ورزشگاه می رود

برای تیلور سوئیفت، تشویق نامزدش تراویس کلس هرگز از مد نمی افتد حتی اگر هوا در بیرون زیر صفر درجه باشد. روز شنبه، سوئیفت، به سبک خاص خود در روز بازی به استادیوم Arrowhead آمد تا از کلس، در دومین بازی خود در سال 2024 مقابل میامی دلفینز حمایت کند. سوئیفت برای تجلیل از نامزدش،

برای تیلور سوئیفت، تشویق نامزدش تراویس کلس هرگز از مد نمی افتد حتی اگر هوا در بیرون زیر صفر درجه باشد. روز شنبه، سوئیفت، به سبک خاص خود در روز بازی به استادیوم Arrowhead آمد تا از کلس، در دومین بازی خود در سال 2024 مقابل میامی دلفینز حمایت کند.

سوئیفت برای تجلیل از نامزدش، یک ژاکت پف دار قرمز طراحی شده توسط کریستین یوشچیک که روی آن “کلس” و شماره پیراهن “87” او نقش بسته بود را پوشیده بود. او آن را با تاپ مشکی، شلوار مشکی و چکمه مشکی ست کرد.

در طول بازی، سوئیفت با دستکش قرمز در حالی که برای کلس دست می زد، پس از گرفتن پاس در کوارتر دوم مشاهده شد. اولین باری نیست که این خواننده و ترانه سرا برای سبک روز بازی خود، تیتر خبرها می شود.

اشاره‌ های ظریف و شیک تیلور سوئیفت به تراویس کلس را می‌ توان به اکتبر ردیابی کرد، زمانی که چهارمین بازی و یک دستبند طلایی «87» بیش از دوستی روی مچ دست او بود که یک مرجع بود.

در ماه ژوئیه، کلس به اشتراک گذاشت که در یکی از کنسرت های سوئیفت سعی کرده است یک دستبند دوستی با شماره تلفن خود را به او بدهد، اما او فرصتی برای ملاقات با او پیدا نکرد.

ماه‌ ها بعد، تیلور در داستان جلد خود به عنوان شخص سال، فاش کرد که این ژست در واقع باعث آغاز رابطه آنها شده است. شاید شیک ترین استایل او برای تراویس در جریان مسابقه شب سال نوی چیفز مقابل تیم سینسیناتی بنگالز بود.

برچسب ها :

ناموجود