تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
کد خبر : 8999

تیلور سوئیفت با استایل خیره کننده در نیویورک وقت می گذراند

تیلور سوئیفت با استایل خیره کننده در نیویورک وقت می گذراند

تیلور سوئیفت در حال معاشرت با زوج مورد علاقه اش است! این فوق ستاره موسیقی پاپ، 33 ساله، روز شنبه در گردش در شهر نیویورک به دوستان نزدیک بلیک لایولی و رایان رینولدز پیوست. درست به موقع برای هوای پاییزی، سوئیفت برای استایل خیره کننده اش با یک ژاکت آبی سرمه ای، یک دامن مینی

تیلور سوئیفت در حال معاشرت با زوج مورد علاقه اش است! این فوق ستاره موسیقی پاپ، 33 ساله، روز شنبه در گردش در شهر نیویورک به دوستان نزدیک بلیک لایولی و رایان رینولدز پیوست. درست به موقع برای هوای پاییزی، سوئیفت برای استایل خیره کننده اش با یک ژاکت آبی سرمه ای، یک دامن مینی چهار خانه و چکمه های چرمی سگک دار سیاه پوشیده بود.

لایولی 36 ساله استایل خود را با تیلور با پوشیدن موهای بلوند بلندش همسان می کرد، و با لباس قرمز و سفید روشنی که شامل یک کت شلوار چهارخانه، یک دامن طرح دار بلند و کتانی همسان بود، بیرون آمده بود.

در همین حال، رینولدز، 46 ساله، درست پشت سر آنها با ژاکت آبی سرمه ای روی فلانل دیده می شد که با لباس های خاکی، کفش های کتانی سفید و عینک های مربعی اش آن را ست کرده بود.

این عکس ها پس از بیرون رفتن این سه نفر از رستوران Zero Bond در نیویورک گرفته شد. قبل از آن، این دو بانو در حالی که در هفته مد نیویورک با ستاره و دوستان ددپول، جی جی حدید، زوئه کراویتز و چانینگ تاتوم در رستوران ایتالیایی Emilio’s Ballato شام می‌ خوردند، به تصویر کشیده شدند.

انتظار می‌ رود سوئیفت در تماشای مسابقه یکشنبه در استادیوم مت‌ لایف شرکت کند. جایی که او سه شب از تور Eras خود را در ماه مه اجرا کرد. پس از اینکه در 17 سپتامبر در کنار مادر ورزشکار، دونا کلس، چیفر و کلس را تشویق کرده بود.

یکی از اعضای نزدیک این جفت با اشاره به اینکه سوئیفت و کلس قبل از حضور او در بازی با هم آشنا شده بودند، گفت: “آنها سرگرم می شوند.” این اولین باری بود که تیلور با مادر و پدرش ملاقات می کرد و همه از این لحظات لذت می بردند.

کلس پس از بازی که سوئیفت در تماشای آن شرکت کرد، برای یک گردهمایی صمیمی با دوستان و خانواده خود “یک رستوران اجاره کرد”. این منبع افزود: “آنها با مزه و عادی بودند، فقط در حال معاشرت و گپ زدن بودند.” “آنها فقط در حال رفت و آمد هستند و هیچ فشاری وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود