تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 10876

تیلور سوئیفت با استایل نقره ای شگفت انگیز ظاهر می شود

تیلور سوئیفت با استایل نقره ای شگفت انگیز ظاهر می شود

تیلور سوئیفت برای حمایت از بیانسه با استایل نقره ای شگفت انگیز ظاهر می شود. بیانسه زمانی که تیلور سوئیفت اولین فیلم کنسرت خود را در تور Eras را در ماه گذشته جشن گرفت، آنجا بود. و اکنون سوئیفت با سبکی ظاهر می شود تا حمایت خود را از ملکه بی نشان دهد (یک بار

تیلور سوئیفت برای حمایت از بیانسه با استایل نقره ای شگفت انگیز ظاهر می شود. بیانسه زمانی که تیلور سوئیفت اولین فیلم کنسرت خود را در تور Eras را در ماه گذشته جشن گرفت، آنجا بود. و اکنون سوئیفت با سبکی ظاهر می شود تا حمایت خود را از ملکه بی نشان دهد (یک بار دیگر ثابت کرد که این دختران واقعاً جهان را اداره می کنند).

خوانندگان در اولین اکران فیلم کنسرت تور جهانی رنسانس بیانسه در لندن در روز پنجشنبه دوباره گرد هم آمدند و سوئیفت 33 ساله حمایت خود را از نماد صنعت موسیقی همکار خود نشان داد. و او مطمئن شد که لباس دوره رنسانس را با ظاهری نقره‌ ای رنگارنگ تکرار می‌ کند.

سوئیفت یک لباس بالمین پولک‌ی پر زرق و برق با جواهرات آنیتا کو و و کفش های پاشنه بلند جوزپه زانوتی به نمایش گذاشت.این ظاهر و استایل سوئیفت پس از آن صورت می گیرد که او آخرین بار با بیانسه در اولین نمایش فیلم کنسرت Eras Tour در لس آنجلس در ماه اکتبر دیده شد.

در یک پست اینستاگرامی، سوئیفت نشان داد که حضور ملکه بی در جشن تور جهانی و رکورد شکنی‌ اش چقدر برایش ارزش دارد و با آهنگ‌ های موفقی از سراسر دوران حرفه‌ ای خود رقصید.

سوئیفت در حالی که ویدیوی بومرنگی از خود و بیانسه را در سالن سینما به اشتراک می‌گذاشت، نوشت: «خیلی خوشحالم که هرگز نمی‌ دانم زندگی‌ ام بدون تأثیر بیانسه چگونه خواهد بود. روشی که او به من و هر هنرمندی در اینجا آموخته است که قوانین را زیر پا بگذاریم و هنجار های صنعت را زیر پا بگذاریم. سخاوت روح او. انعطاف پذیری و تطبیق پذیری او.

سوئیفت ادامه داد: «او در طول زندگی حرفه ای من یک چراغ راهنما بوده است و این واقعیت که او امشب ظاهر شد مانند یک افسانه واقعی بود.

اولین نمایش فیلم کنسرت بیانسه در لندن، با عنوان رنسانس: فیلمی از بیانسه، پس از اولین نمایش پر ستاره لس آنجلس او در روز شنبه برگزار می شود، جایی که او برای اولین بار ظاهری بلوند پلاتین داشت.

بیانسه به سوئیفت تبریک گفت و از او به خاطر حمایتش تشکر کرد، که خواننده همان تبریک را به او فرستاد و به لطف هدیه شیرین در پستی در استوری اینستاگرامش، روز را “بهترین جمعه تاریخ” اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود