تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 11105

تیلور سوئیفت با استایل مشکی شگفت انگیز به نظر می رسد

تیلور سوئیفت با استایل مشکی شگفت انگیز به نظر می رسد

تیلور سوئیفت با استایل تمام سیاه حمایت خود را از اما استون نشان می دهد! روز چهارشنبه، تیلور برای نمایش فیلم جدید Poor Things اما استون وارد تئاتر DGA در شهر نیویورک شد. سوئیفت با پوشیدن لباس تمام مشکی با لب‌ های قرمز برای رنگ‌ های دراماتیک، هنگام ورود به سالن، خود نمایی کرد. ستاره

تیلور سوئیفت با استایل تمام سیاه حمایت خود را از اما استون نشان می دهد! روز چهارشنبه، تیلور برای نمایش فیلم جدید Poor Things اما استون وارد تئاتر DGA در شهر نیویورک شد.

سوئیفت با پوشیدن لباس تمام مشکی با لب‌ های قرمز برای رنگ‌ های دراماتیک، هنگام ورود به سالن، خود نمایی کرد. ستاره در کتی با خز مصنوعی روی گردن و مچ دستش خود را گرم نگه داشته بود. زیر لباس یک لباس ماکسی بود آن هم به رنگ مشکی.

سوئیفت که روز چهارشنبه توسط تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شد، فاش کرد که او به توصیه استون آمده است. این ستاره پاپ همچنین در مورد دوستی خود با بیانسه با تایم صحبت کرد.

سوئیفت گفت که بیانسه: ” گرانبهاترین گوهر یک فرد است گرم، باز و بامزه.”

سوئیفت ادامه داد: «این تابستان تورهای استادیوم زیادی برگزار شد، اما تنها کسانی که مقایسه شدند من و بیانسه بودیم. واضح است که برای رسانه ها و فرهنگ استن بسیار سودآور است که دو زن را در مقابل هم قرار دهند، حتی زمانی که آن دو هنرمند مورد نظر از شرکت در آن بحث خودداری می کنند.

برچسب ها :

ناموجود