تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 12324

تیلور سوئیفت با استایل قرمز و مشکی شگفت انگیز می شود

تیلور سوئیفت با استایل قرمز و مشکی شگفت انگیز می شود

تیلور سوئیفت در کنار کیلی اسپری در روز یکشنبه برای حمایت از بازی تیم چیفر و نامزدش تراویس کلس، با استایل قرمز و مشکی شاهد پیروزی تراویس کلس و چیفز در بازی قهرمانی AFC بودند. کیلی اسپری به همراه سوئیفت و کایلی کلس با کلاه تیره رنگ و لباس قرمز دیده شد. در طول بازی،

تیلور سوئیفت در کنار کیلی اسپری در روز یکشنبه برای حمایت از بازی تیم چیفر و نامزدش تراویس کلس، با استایل قرمز و مشکی شاهد پیروزی تراویس کلس و چیفز در بازی قهرمانی AFC بودند.

کیلی اسپری به همراه سوئیفت و کایلی کلس با کلاه تیره رنگ و لباس قرمز دیده شد. در طول بازی، اسپری یک عکس زیبا از او در کنار دوستانش به اشتراک گذاشت که همگی لباس قرمز تیم را پوشیده بودند.

در تصویر، سوئیفت، با ژاکت قرمز در رزیدنس و رژ لب قرمز برای هماهنگی، دستانش را دور اسپری حلقه کرده بود، در حالی که بازی فوتبال در حال انجام بود.

تصویری دیگر از این دو دوست پس از بازی را به تصویر می‌ کشد. در این عکس، اسپری که ظاهر خود را با آرایش طبیعی ترکیب کرده بود، همچنان کلاه پشمالوی خود را نمایش می داد. در همین حال، سوئیفت هم یک کلاه به ظاهر خود اضافه کرد.

اسپری همچنین عکسی را در استوری اینستاگرام خود با کایلی، همسر جیسون کلس، منتشر کرد که این دو با هم در کنار سوئیت ژست گرفتند.

اسپری و سوئیفت لحظات به یاد ماندنی زیادی را در این ماه به اشتراک گذاشته اند. در ابتدای ژانویه، این دو دوست در کنار هم در مراسم گلدن گلوب شرکت کردند و حتی با هم آماده شدند.

قبل از شرکت در مراسم پر ستاره، این دو با هم سلفی گرفتند و در مقابل دیوار صورتی گلدار عکس گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود