تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 10019

تیلور سوئیفت با استایل شیک در رنگ های پاییزی ظاهر شد

تیلور سوئیفت با استایل شیک در رنگ های پاییزی ظاهر شد

تیلور سوئیفت این سوپراستار 33 ساله پاپ روز جمعه در حالی که با دامن مینی قهوه‌ ای شیک، نیم بوت‌ های قهوه‌ ای، تاپ مشکی و لارسن بلیزر قهوه‌ ای مادول پوشیده شده بود، هنگام ورود به چارلز پرایم ریب در شهر نیویورک دیده شد. سویفت این لباس الهام گرفته از پاییز را با مو

تیلور سوئیفت این سوپراستار 33 ساله پاپ روز جمعه در حالی که با دامن مینی قهوه‌ ای شیک، نیم بوت‌ های قهوه‌ ای، تاپ مشکی و لارسن بلیزر قهوه‌ ای مادول پوشیده شده بود، هنگام ورود به چارلز پرایم ریب در شهر نیویورک دیده شد.

سویفت این لباس الهام گرفته از پاییز را با مو های دم اسبی، رژ لب قرمز، گردنبند چند لایه و گوشواره های طلایی کوچک پوشیده بود. چهارمین انتشار مجدد آلبوم سوئیفت در دیسکو گرافی گسترده اش است.

تیلور سوئیفت اعلام کرد که پروژه جدید خود را در شب پایانی اولین مرحله از تور Eras خود در ایالات متحده کنار خواهد گذاشت.

 او در حین اعلام روی صحنه گفت “آخرین باری که من از کارهایی که شما انجام دادید بسیار شگفت زده شدم، زمانی بود که اعلام کردم قرار است دوباره ضبط کنم. این چیزی بود که انتظار داشتم یک چیز شخصی.”

“از نوجوانی می خواستم صاحب موسیقی خود شوم. راه این کار این بود که آلبوم هایم را دوباره ضبط کنم، و روشی را که شما پذیرفتید. جشن گرفتید، واقعاً تصمیم گرفتید که این مبارزه شما نیز باشد. و اینکه 100 درصد پشت سر من بودید. من هرگز از تشکر از شما دست بر نمی دارم.”

در یک پست بعدی در اینستاگرام، او به اشتراک گذاشت که این پروژه به دلیل گنجاندن تراک های جایزه آن یکی از موارد مورد علاقه او تاکنون بوده است. او افزود: “من نمی توانم باور کنم که آنها هرگز پشت سر گذاشته شده اند.” “اما نه برای مدت طولانی!”

این روزها، سوئیفت در یک رابطه عاشقانه جدید با تراویس کلس بوده است. اوضاع بین سوئیفت و تراویس به سرعت در حال جدی تر شدن است.

برچسب ها :

ناموجود