تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 11542

تیلور سوئیفت با استایل سیاه و سفید شیک به نظر می رسد

تیلور سوئیفت با استایل سیاه و سفید شیک به نظر می رسد

تیلور سوئیفت می داند که چگونه یک جلسه ضبط آخر شب را بسیار شیک نشان دهد. در ساعات اولیه صبح جمعه، تیلور با لباسی سیاه و سفید شیک که برای هوای سرد زمستانی عالی بود، از استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک خارج شد. با موهای باز، ظاهر سوئیفت همان استایلی را که اخیراً مورد

تیلور سوئیفت می داند که چگونه یک جلسه ضبط آخر شب را بسیار شیک نشان دهد. در ساعات اولیه صبح جمعه، تیلور با لباسی سیاه و سفید شیک که برای هوای سرد زمستانی عالی بود، از استودیو الکتریک لیدی در شهر نیویورک خارج شد.

با موهای باز، ظاهر سوئیفت همان استایلی را که اخیراً مورد پسندش بود را منعکس می‌ کرد. تکمیل تناسب اندک او در اواخر شب، یک کیف کوچک مشکی بود، اگر چه سوپر استار با رژ لب قرمز مشخص خود، رنگ‌ های متفاوتی به آن اضافه کرد.

سوئیفت در سال جاری چندین بار در استودیو الکتریک لیدی دیده شده است، از جمله در ماه سپتامبر، زمانی که او جشن انتشار آلبوم را در محل ضبط مشهور برگزار کرد.

اخیراً، سوئیفت در طول تعطیلات تور Eras خود آخرین باری که در ماه نوامبر در برزیل به پایان رسید از تعطیلات خود لذت می برد. تیلور جشن تولد 34 سالگی خود را با دوستان و گذراندن وقت با تراویس کلس پشت سر گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود