تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
کد خبر : 9895

تیلور سوئیفت استایل 1989 خود را دوباره ترند سال می کند

تیلور سوئیفت استایل 1989 خود را دوباره ترند سال می کند

تیلور سوئیفت کاملاً به دوران سال 1989 خود بازگشته است. قبل از انتشار جمعه 1989 (نسخه تیلور)، سوئیفت، در شهر نیویورک با دوستان نزدیک و تماشاگران vip در بازی Jets / Chiefs با بلیک لایولی، رایان رینولدز، هیو جکمن و شاون لوی دیده شد. برای این مناسبت، تیلور یک پیراهن چوگان مشکی بزرگ از استلا

تیلور سوئیفت کاملاً به دوران سال 1989 خود بازگشته است. قبل از انتشار جمعه 1989 (نسخه تیلور)، سوئیفت، در شهر نیویورک با دوستان نزدیک و تماشاگران vip در بازی Jets / Chiefs با بلیک لایولی، رایان رینولدز، هیو جکمن و شاون لوی دیده شد.

برای این مناسبت، تیلور یک پیراهن چوگان مشکی بزرگ از استلا مک کارتنی به همراه یک کیف micro TOD چرمی و چکمه‌ های تا زانو از چرم oxblood پوشید. او ظاهر خود را با یک کلاه از Polo Ralph Lauren تکمیل کرد. دور گردنش یک چوکر با یک آویز کوچک قلب بود که به نظر می رسید روی آن نوشته شده بود “MOM”.

سوئیفتی‌ های قدیمی به سرعت استایل 1989 سوئیفت برایشان تداعی شد، از چکمه‌ هایش شروع کردند، که بسیار شبیه جفتی بود که او اغلب در سال 2014 هم پوشیده بود.

دور هم جمع شدن این خواننده و ترانه سرا با دوستان، آخرین نمونه از استقبال او از یک ظاهر جذاب در ماه های اخیر است. بخشی از انتخاب‌ های سبک فعلی او احتمالاً ناشی از آماده‌ سازی او برای انتشار مجدد در سال 1989 است، اما این می‌ تواند نتیجه ظاهر جذاب او در روز بازی باشد، از زمانی که او شروع به دیدن بازی های تراویس کلس با کانزاس سیتی چیفز کرده است.

یکشنبه گذشته، سوئیفت با یک سویشرت قدیمی کانزاس سیتی چیفز و دامن مینی چین دار در حالی که چیفز در مقابل لس آنجلس چارجرز ایستاده بود، طرفداران را شگفت زده کرد. یک هفته قبل، او یک بادگیر قرمز، سیاه و سفید چیفز دوباره خیره کننده به نظر رسید.

سوئیفت فقط در روز های بازی سبک دانشگاهی خود را به نمایش نمی گذارد. در اوایل سپتامبر، او یک پیراهن یقه‌ دار آبی سرمه‌ ای با شلوارک جین پوشید و در همان ماه، او با یک دامن چین‌ دار خاکستری در یک مهمانی انتشار آلبوم در شهر نیویورک دیده شد.

سوئیفت بار دیگر با دوستانش هماهنگی کامل داشت. لایولی، 36 ساله، روز پنجشنبه نیز حال و هوای پاییزی را به نمایش می گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود