تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۴
کد خبر : 6426

تیلور سوئیفت آهنگی درباره مردی می خواند: که نامش را به خاطر نمی آورم

تیلور سوئیفت آهنگی درباره مردی می خواند: که نامش را به خاطر نمی آورم

تیلور سوئیفت در حین اجرای «به همه دخترانی که قبلاً کسی را دوست داشتید» چشمکی کنجکاو به طرفداران زد، شاید به این معنا باشد که او در مورد رابطه قبلی خود صحبت کرده است. این خواننده 33 ساله این آهنگ را که در سال 2023 منتشر شد اما همچنان بخشی از Lover’s 2019 بود به

تیلور سوئیفت در حین اجرای «به همه دخترانی که قبلاً کسی را دوست داشتید» چشمکی کنجکاو به طرفداران زد، شاید به این معنا باشد که او در مورد رابطه قبلی خود صحبت کرده است. این خواننده 33 ساله این آهنگ را که در سال 2023 منتشر شد اما همچنان بخشی از Lover’s 2019 بود به عنوان یکی از دو آهنگ غافلگیرکننده خود در طول تور Eras خود در سانتا کلارا، کالیفرنیا در روز شنبه، 29 ژوئیه انتخاب کرد.

تیلور در مورد روابط گذشته یک شریک احتمالاً دوست پسر سابق جو آلوین، با توجه به دوران آهنگ، می خواند و از دوست دخترهای قبلی برای کمک به تبدیل شدن او به مردی که اکنون است تشکر می کند. برنده گرمی در حالی که در حال آواز خواندن در مورد “گریه کردن در حمام برای یک یارو / که الان نامش را به خاطر نمی آورم”، در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شد به جمعیت چشمکی زد.

در حالی که تیلور به‌ خاطر پیام‌های رمزآلودش شناخته می‌شود، به نظر می‌رسید که این حرکت نشان می‌دهد که او در گذشته رابطه‌ای را با او پشت سر گذاشته است. احتمالاً جو، که برای نزدیک به هفت سال از سال 2016 تا زمانی در بهار 2023 با او قرار داشت. تیلور همچنین گزارش کوتاهی از رابطه با The متی هیلی خواننده 1975 تا ماه مه و ژوئن، و این دو حتی دست در دست هم در Casa Cipriani در شهر نیویورک دیده شدند.

اما رابطه آنها تنها چند هفته بعد از بین رفت در آهنگ می‌خواند: «هر زنی که می‌شناختی تو را به اینجا آورده است / می‌خواهم به تو یاد بدهم تا ابد چه حسی داشته باشی». او همچنین در اشعار این آهنگ می گوید: “همه دخترانی که قبلاً دوستشان داشتی.

علیرغم اختلاف سنی 10 ساله، تیلور 19 ساله و جیک 29 ساله برای مدت کوتاهی در پاییز 2010 با هم قرار گذاشتند. آهنگ “All Too Well” داستان عاشقانه ای بدبخت را روایت می کند، جایی که او همچنین “Not weeping in a” را می خواند.

برچسب ها :

ناموجود