تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 12871

تیلور سوئیفت آرزوی دختر جوان مبتلا به سرطان را برآورده کرد

تیلور سوئیفت آرزوی دختر جوان مبتلا به سرطان را برآورده کرد

تیلور سوئیفت آرزوی دختر جوان مبتلا به سرطان را برای ملاقات با او برآورده کرد. در جریان نمایش تور سیدنی ایراس سوپر استار پاپ تیلور سوئیفت در روز جمعه، او کلاه “22” را که آرزوی اسکارلت الیور 9 ساله ساکن استرالیا بود را به او داد. نامادری اسکارلت ، ناتالی داستان و تمایل خود برای

تیلور سوئیفت آرزوی دختر جوان مبتلا به سرطان را برای ملاقات با او برآورده کرد. در جریان نمایش تور سیدنی ایراس سوپر استار پاپ تیلور سوئیفت در روز جمعه، او کلاه “22” را که آرزوی اسکارلت الیور 9 ساله ساکن استرالیا بود را به او داد. نامادری اسکارلت ، ناتالی داستان و تمایل خود برای ملاقات با سوئیفت را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.

ناتالی در صفحه طرفداران سوئیفت نوشت: «اسکارلت یک دختر 9 ساله اهل پرت است و در اکتبر سال گذشته تشخیص داده شد که گلیوما با درجه بالا دارد. این یک سرطان مغز بسیار تهاجمی است که هیچ درمانی ندارد.

او ادامه داد: ” جوابی که به ما داده شد 12 تا 18 ماه پس از تشخیص بود. او از طریق جراحی‌ ها، پرتو درمانی و سایر درما ن‌ها (همه برای تلاش برای طولانی‌ تر کردن عمر او) یک جنگجوی مطلق بوده است.

ناتالی گفت که بنیاد Make-a-Wish قبلاً آرزوی اسکارلت برای ملاقات با سوئیفت را بر آورده کرده بود اما سازمان در نهایت نتوانست آن را محقق کند. در عوض، نامادری و دختر خوانده بلیت اجرای سوئیفت در استادیوم آکور را به دست آوردند.

در ادامه این پست فیس بوک، که به بخشی از نمایش تور Eras Swift اشاره می کند که در آن او کلاه سیاهی را که در طی آن بر سر گذاشته بود، اشاره می کند، ادامه داد: «اسکارلت بسیار هیجان زده است و کاملاً دوست دارد که کلاه 22 را از تیلور دریافت کند.

ناتالی نوشت: “من فقط می خواهم او همه چیز را در زندگی تجربه کند و اگر کسی سزاوار کمی شادی باشد، او است.” “او لیاقت دنیا را دارد.”

روز چهارشنبه، او دوباره در فیس بوک پست کرد و عکسی از اسکارلت را به اشتراک گذاشت که تابلویی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: “تیلور می توانم کلاه 22 را داشته باشم؟ لطفا.”

در کنار تصویر، ناتالی از “دوستان دور و بر” خواست تا پست را به اشتراک بگذارند و اشاره کرد که اسکارلت برای کنسرت “فراتر از هیجان زده” است. در پایان این پست آمده است: “ما دوست داریم این اتفاق برای دختر قوی و زیبایمان بیفتد!! شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است.”

در نهایت، آرزوی اسکارلت در کنسرت برآورده شد. بر اساس ویدئویی از این لحظه در X، سوئیفت خم شد، دختر جوان را در آغوش گرفت و قبل از گذاشتن کلاه روی سرش، دستان او را بوسید.

برچسب ها :

ناموجود