تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
کد خبر : 6856

تیلور راسل به شایعات عاشقانه با هری استایلز دامن می زند

تیلور راسل به شایعات عاشقانه با هری استایلز دامن می زند

هری استایلز یکی از بزرگ ترین نام های سرگرمی است و طرفداران همیشه زندگی عاشقانه او را دنبال می کنند. پس از جدایی او از اولیویا وایلد، شایعاتی در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی بین خواننده و هنرپیشه موفق کانادایی تیلور راسل منتشر شده است. عکس‌ هایی از این دو در حال گذراندن وقت با

هری استایلز یکی از بزرگ ترین نام های سرگرمی است و طرفداران همیشه زندگی عاشقانه او را دنبال می کنند. پس از جدایی او از اولیویا وایلد، شایعاتی در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی بین خواننده و هنرپیشه موفق کانادایی تیلور راسل منتشر شده است.

عکس‌ هایی از این دو در حال گذراندن وقت با هم به تصویر کشیده‌ شده اند. آن‌ ها از یکدیگر حمایت می‌ کردند و راسل در کنسرت خود در وین در بخش VIP می‌ رقصید. این جوانان 29 ساله بعداً در حال ماجراجویی در شهر مشاهده شدند. سپس استایلز از اجرای او در “اثر” در تئاتر ملی شامگاه چهارشنبه حمایت کرد. در عکس های منتشر شده توسط Page Six، هنرمندان نزدیک و خوشحال به نظر می رسیدند.

پس این بازیگر زن زیبا کیست؟

راسل در 18 جولای 1994 در دیپ کوو در نورث ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد و نیمی از ناحیه مادرش سفید پوست و نیمی سیاه پوست است و پدری جامائیکایی دارد.

خانواده او که با مشکلات مالی مواجه بود، مرتباً در حال جابجایی بودند و در مجموع شانزده بار زندگی خود را از بین بردند تا به کارهای حرفه ای پدرش پاسخ دهند.

او در 13 سالگی شروع به کار کرد و به عنوان مهماندار در یک رستوران Szechuan به نام Sammy J’s کار کرد. او درباره دوران کودکی خود به هارپرز بازار گفت: «من بیشتر شبیه یک مادر بودم.

راسل همیشه به هنر متمایل بود، در ابتدا به باله و نقاشی کشیده شد. رویاهای او زمانی تغییر کرد که در هجده سالگی پس از شرکت در اولین کلاس بازیگری اش عشق بازیگری را پیدا کرد. در این مدت او در قصابی ها، جواهرات فروشی ها، رستوران های هندی، فروشگاه های لباس و انبارهای آمازون کار می کرد.

شغل او چیست ؟

زمانی که راسل در برنامه‌های تلویزیونی مانند «Blink» و «Emily Owens, M.D.» انتخاب شد، شروع به حرکت کرد و در نهایت به نقش‌ های بزرگ‌ تری رسید. او به خاطر بازی در نقش اولین در مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی “Falling Skies” که از سال 2013 تا 2014 پخش شد، شهرت یافت.

بازی او برای فیلم درام «امواج» (2019)، به کارگردانی تری ادوارد شولتز، جایی که او در نقش امیلی ویلیامز بازی کرد، شناخته شد. در همان سال او در فیلم هیجان‌ انگیز روان‌ شناختی «اتاق فرار» (2019) در نقش زوئی دیویس بازی کرد.

او بیشتر از یک بازیگر است!

فعالیت‌های هنری راسل فراتر از بازیگری است، و او همچنین یک کارگردان است. او در کنار ساوانا لیف، مستند کوتاه «قلب هنوز هم زمزمه می‌ کند» را کارگردانی کرد که به زندگی مادرانی می‌ پردازد که با اعتیاد، آسیب‌ های نسلی و فقر در ساکرامنتو دست و پنجه نرم می‌ کنند.

در بحبوحه قرنطینه ناشی از بیماری همه گیر کرونا، او تصمیم گرفت ساز را به دست بگیرد و نحوه نواختن چنگ را یاد بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود