تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
کد خبر : 7092

تک آهنگ جدید سلنا گومز به زودی منتشر خواهد شد

تک آهنگ جدید سلنا گومز به زودی منتشر خواهد شد

سلنا گومز اولین آهنگ جدید خود را پس از نزدیک به یک سال با “Single Soon” از طریق Interscope Records در 25 آگوست منتشر خواهد کرد. گومز در اینستاگرام نوشت :”همه مدتی است که درخواست موسیقی جدید می کنید. و من می خواستم یک آهنگ سرگرم کننده را که مدتی پیش نوشتم و برای پایان

سلنا گومز اولین آهنگ جدید خود را پس از نزدیک به یک سال با “Single Soon” از طریق Interscope Records در 25 آگوست منتشر خواهد کرد.

گومز در اینستاگرام نوشت :”همه مدتی است که درخواست موسیقی جدید می کنید. و من می خواستم یک آهنگ سرگرم کننده را که مدتی پیش نوشتم و برای پایان تابستان عالی بود، منتشر کنم. به زودی تک آهنگ در 25 اوت می آید. اکنون آن را ذخیره کنید. 😘،”

در یک بیانیه مطبوعاتی آمده است که گومز “می خواست برای طرفدارانش یک آهنگ سرگرم کننده در پایان تابستان فراهم کند تا از آن لذت ببرند زیرا آنها صبورانه منتظر موسیقی جدید بودند.”

«به زودی مجرد» به تهیه‌کنندگی بنی بلانکو و گربه کشمیر پس از موفقیت گومز به نام «آرام باش» با ریما که به رتبه اول جدول جهانی بیلبورد رسید، می‌ آید. طرفداران می توانند آهنگ را از قبل ذخیره کنند.

گومز قبلاً در ماه ژوئن با انتشار تعدادی از تصاویر در اینستاگرام که شامل عکسی از خواننده در حال ضبط آواز در مقابل میکروفون در حالی که از روی یک تکه کاغذ مشغول خواندن بود، آهنگ جدیدی را کنایه زد.

او در توضیح عکس‌ ها نوشت: بچه‌ ها نگران نباشید، در راه است. “حتی از پاریس.”

در ماه فوریه، گومز به Vanity Fair گفت که دسته بعدی موسیقی او شاد و صادقانه خواهد بود.

او به این نشریه گفت: «موسیقی که من در حال حاضر انجام می‌ دهم درباره چیزهای واقعی است که در حال انجام آن‌ ها هستم. “این واقعا قدرتمند، قوی، بسیار پاپ است. موضوع به طور کلی آزادی است. آزادی از روابط، آزادی از تاریکی.

او افزود: “اگر راه خودم را داشتم، احتمالاً در تمام زندگی ام تصنیف می نوشتم، اما می خواهم موسیقی بسازم که مردم را بخنداند.”

آخرین تک آهنگی که گومز منتشر کرد نزدیک به یک سال پیش بوده است.

برچسب ها :

ناموجود