تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
کد خبر : 9327

تولد تراویس کلس تیلور سوئیفت را به گریه می‌ اندازد

تولد تراویس کلس تیلور سوئیفت را به گریه می‌ اندازد

تیلور سوئیفت برای انتخاب تراویس کلس به عنوان دوست پسر جدیدش با سالگرد های مهم زندگی او، از جمله تولد مادر بزرگ فقیدش مارجوری فینلی، که به طور تصادفی در همان روز تولد کلس است، همسو می شود. سوئیفت مادر بزرگش را که الهام بخش او برای تبدیل شدن به یک خواننده بود، بت کرد

تیلور سوئیفت برای انتخاب تراویس کلس به عنوان دوست پسر جدیدش با سالگرد های مهم زندگی او، از جمله تولد مادر بزرگ فقیدش مارجوری فینلی، که به طور تصادفی در همان روز تولد کلس است، همسو می شود.

سوئیفت مادر بزرگش را که الهام بخش او برای تبدیل شدن به یک خواننده بود، بت کرد و مرگ مارجوری در سال 2003، تیلور را بر آن داشت تا رویا های موسیقی خود را دنبال کند.

رابطه تیلور سویفت با مارجوری

تاثیر مارجوری بر تیلور در آهنگ “مارجوری” از آلبوم  “evermore” تیلور جاودانه شده است. این آهنگ منعکس کننده درس ها و خاطراتی است که تیلور برایش عزیز است و بر مهربانی و زیرکی تاکید دارد.

حتی بخشی از صدای مارجوری را نیز به نمایش می‌ گذارد، ادای احترامی که طرفداران را در طول تور تیلور در دوره‌ های تیلور برانگیخت.

“باید از تو سوال می پرسیدم / باید از تو می پرسیدم که چگونه باشی / از تو خواستم که آن را برای من بنویسی / باید هر رسید خواربار فروشی را نگه می داشتم / “چون تکه تکه های تو از من گرفته می شد / تماشا می شد همانطور که نام خود را مارجوری امضا کردی / تمام  رویا هایت / و چگونه همه آنها را به من واگذار کردی.

تعهد تیلور به تحقق رویا های مادر بزرگش مشهود است و طرفداران استدلال می کنند که رابطه او با کلس از میراث مارجوری کم نمی کند.

جالب اینجاست که ماری جوری سیزدهمین آهنگ در “evermore” است، اشاره ای به شماره مورد علاقه تیلور، که اهمیت شخصی دارد زیرا تولد او در 13 دسامبر است.

برچسب ها :

ناموجود