تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 9817

تنفر ادعایی شکیرا از روزالیا به محل بحث تبدیل می شود

تنفر ادعایی شکیرا از روزالیا به محل بحث تبدیل می شود

به نظر می رسد که در دنیای موسیقی بین خوانندگان روزالیا و شکیرا نزاع در حال ظهور است. به نظر می رسد که این رقابت از دو طرف سر چشمه نمی گیرد، فقط از یکی از آنها. بر اساس گزارش ها، شکیرا علاقه ای به خواننده مشهور اسپانیایی ندارد که در سال های اخیر به

به نظر می رسد که در دنیای موسیقی بین خوانندگان روزالیا و شکیرا نزاع در حال ظهور است. به نظر می رسد که این رقابت از دو طرف سر چشمه نمی گیرد، فقط از یکی از آنها.

بر اساس گزارش ها، شکیرا علاقه ای به خواننده مشهور اسپانیایی ندارد که در سال های اخیر به شهرت رسیده است. روزنامه نگار الکس رودریگز در برنامه صبحگاهی Telecinco به نام Vamos a Ver گفت: «روزالیا [شکیرا] را تحسین می کند، اما شکیرا از او متنفر است.

چرا شکیرا از روزالیا “نفرت” دارد؟

یکی از دلایل احتمالی این اختلاف شایعه این است که روزالیا ظاهراً مدیر برنامه شکیرا را به کار گرفته است. با این حال، تصمیم روزالیا برای داشتن چنین مدیری را می توان به سادگی به تجربه زیاد این مدیر نسبت داد.

بحث در مورد این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اگر چه باید اذعان کرد که خود خواهی در بین خوانندگان منحصر به این سناریو نیست.

در هر صورت افراد درگیر در این شرایط تاکنون از ذکر نام خاصی خود داری کرده اند.

آیا روزالیا می تواند با شکیرا همکاری کند؟

جنجال پیرامون این دشمنی پس از حدس و گمان در مورد همکاری احتمالی شکیرا و روزالیا به وجود آمد.این هیاهو از زمانی شروع شد که روزالیا تصاویری را در رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد و صفحات وینیل شکیرا را در یک مغازه ضبط موسیقی لس آنجلس به نمایش گذاشت.

شایعه‌ های عکس‌ های روزالیا و رِدِس در ال دیسکو شکیرا و دساتا.

روزالیا پیش از این با چندین هنرمند لاتین، از جمله اوزونا، که با شکیرا در «مونوتونیا» هم کار کرده بود، همکاری داشته است. علاوه بر این، روزالیا با بانی بد هم همکاری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود