تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 12276

تصاویر جذاب جنیفر لوپز در استایل های متفاوت در هفته مد پاریس

تصاویر جذاب جنیفر لوپز در استایل های متفاوت در هفته مد پاریس

جنیفر لوپز از زمان فرود در پاریس برای هفته مد یکی پس از دیگری چهره‌ های حیرت‌ انگیزی از خود نشان می‌ دهد، زیرا در نمایش‌ های مد و رویداد های مختلف در طول مدت حضورش در فرانسه به طرز خیره کننده ای حضور داشته است. از لباس‌ های جسورانه و حجیم گرفته تا استایل

جنیفر لوپز از زمان فرود در پاریس برای هفته مد یکی پس از دیگری چهره‌ های حیرت‌ انگیزی از خود نشان می‌ دهد، زیرا در نمایش‌ های مد و رویداد های مختلف در طول مدت حضورش در فرانسه به طرز خیره کننده ای حضور داشته است.

از لباس‌ های جسورانه و حجیم گرفته تا استایل شیک و آرام، این لباس‌ ها را که باید در هفته مد پاریس جنیفر لوپز ببینید، تماشا کنید.

لوپز که هرگز از طرح‌ های جسورانه دوری نمی‌ کرد، در 22 ژانویه با لباس شیاپارلی سفارشی با یک ژاکت سفید یقه‌ پوش، و ساق‌ های کمر بلند مشکی بیرون آمد. ماریل هان، استایلیست او، این تصویر را که از گلبرگ های رز سفید واقعی با یک خورشید بزرگ که پشت آن با پولک های نقره ای گلدوزی شده است، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

برای اینکه این ظاهر شیک تر شود،جنیفر اولین باب ترد را به نمایش گذاشت که به او اجازه می داد تا گونه های خود را به نمایش بگذارد. او لباس خود را با یک کمربند و کلید طلایی و کرم، و یک کیف جواهرات مشکی آناتومی شیاپارلی تزئین کرد.

لوپز همچنین یک عینک آفتابی طلایی چکشی و گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی به چشم زد که این مجموعه هیجان‌ انگیز را گرد هم آورد.

جنیفر لوپز روی فرش قرمز می رود


لوپز در 24 ژانویه با حضور در نمایش مد لباس بهار / تابستان 2024 الی ساب با لباس مجلسی سبز روشن و دراماتیکی که توسط این خانه مد رده بالا ارائه شده بود، سر و صدای زیادی به پا کرد. این لباس یقه جسورانه ای داشت و با یک کمربند گلدوزی شده به هم چسبیده بود.

لباس او شامل شنل پر گلدار بلندی بود که با لباس همراه بود. برای حفظ ظاهر زیبا، لوپز موهایش را یک قسمت کناری با چند تار به روبان بسته بود. او را می‌ توان در حال لبخند زدن و ژست گرفتن جلوی دوربین‌ ها در یک ویدیو اینستاگرام دید.

جنیفر استایل کلاسیک هم داشت

این سوپر استار با پخش جذابیت های قدیمی هالیوود، ظاهری شبیه یک ستاره را به نمایش مد لباس بهار / تابستان 2024 والنتینو نشان داد. لوپز یک لباس مجلسی والنتینو به تن داشت که دارای برش های نقره ای روی بازوها بود.

لوپز چند اکسسوری به همان اندازه شیک انتخاب کرد، پاپیونی مخملی مشکی در موهای حجیم دهه 60 خود گذاشت و ظاهر را با گوشواره‌ های الماس، گردن بند و کیف دستی سامانتا دوبل پاپیون از ماخ کامل کرد.

جنیفر و استایل خیابانی

جی لو حتی زمانی که در نمایش های مد در ردیف اول حضور ندارد، با سبکی متفاوت به خیابان های پاریس رفت. این بازیگر که سبک شخصی خود را از دوران ابتدایی هدایت می‌ کرد، با لباسی کاملا سفید، پوشیده از یک کت خزدار و عینک آفتابی رنگی دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود