تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 11818

ترند ناخن های کرن بری جذاب ترین مانیکور قرمز امسال است

ترند ناخن های کرن بری جذاب ترین مانیکور قرمز امسال است

هیچ چیزی را بیشتر از امتحان کردن آخرین ترند های رنگ ناخن برای خانم های علاقمند به هنر ناخن دوست داشتنی تر نیست. یکی از بهترین مواردی که اخیراً به فید های ما رسیده است، ناخن های کرن بری است. این سایه مد روز بوده است، با افراد مشهوری مانند آلیکس ارل و سلنا گومز

هیچ چیزی را بیشتر از امتحان کردن آخرین ترند های رنگ ناخن برای خانم های علاقمند به هنر ناخن دوست داشتنی تر نیست. یکی از بهترین مواردی که اخیراً به فید های ما رسیده است، ناخن های کرن بری است. این سایه مد روز بوده است، با افراد مشهوری مانند آلیکس ارل و سلنا گومز که به این رنگ چرخشی داده اند.

این رنگ سرگرم کننده دارای ته رنگ های سرد و اغلب، پیچ و تاب درخشان و جذابی است. این یک سایه جهانی است که تقریباً برای هر کسی خوب به نظر می رسد، و شما عاشق این ایده خواهید شد که آن را با جواهرات طلایی مانند انگشتر ها و دستبند ها ست کنید تا جذاب تر شود. به علاوه ، این رنگ برای هر فصلی از سال کار می کند.

ترند ناخن های کرن بری چه هستند

ناخن های کرن بری دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد مانیکور روشن و قرمز پر رنگ هستند. ناخن‌ های کرن بری یک ترند ناخن است که از رنگ‌ های قرمز غنی کرن بری الهام گرفته شده است. اگرچه تیرگی رنگ می‌ تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی سایه قرمز با رنگ سرد را در بر می‌ گیرد.

اگر از طرفداران ناخن های قرمز هستید (چه کسی نیست؟)، وقتی می گوییم باید ناخن های کرن بری را امتحان کنید، به ما اعتماد کنید. به جای رنگ شرابی عمیق یا حتی قرمز روشن سیبی، ناخن‌های کرن بری بیشتر رنگ سردی را ارائه می‌ دهند که نه تنها جذاب، بلکه فوق‌ العاده سرگرم‌ کننده است.

چگونه آنها را بپوشیم

قرمز همیشه گزینه خوبی برای رنگ های زیبا است، و ناخن های کرن بری چقدر آسان و قابل کنترل هستند. آنها یک رنگ کلاسیک هستند. این رنگ را می توان در طول زمستان نیز پوشید، زیرا رنگ های قرمز غنی با حال و هوای گرم و دنج زمستان هماهنگ است. ناخن های کوتاه تا متوسط، رنگ های قرمز را با حداکثر ظرافت به نمایش می گذارند.

به طور خلاصه، می توانید ناخن های کرن بری را به روش های مختلف بپوشید. اگر شما یک دختر با ناخن کوتاه هستید، اینها کار می کنند، و اگر بیشتر به شکل بادامی یا حتی تابوت ترجیح می دهید، آنها نیز شگفت انگیز به نظر می رسند. فقط مطمئن شوید که از سلامت ناخن های خود پیروی کنید و به طور منظم از روغن کوتیکول و کرم دست استفاده کنید تا مطمئن شوید دست ها و ناخن های شما مرطوب و سالم هستند.

خب حالا شروع کنید

رنگی را انتخاب کنید که شما را به یاد کرن بری می اندازد. با یک کت پایه شروع کنید، بگذارید خشک شود، سپس روی دو لایه رنگ انتخابی خود ادامه دهید و با یک تاپ کت و مقداری روغن کوتیکول به پایان برسانید. هنگامی که رنگ قرمز خود را انتخاب می کنید، به دنبال رنگی باشید که رنگ نارنجی کمتری دارد و رنگ قرمز بیشتری دارد.

مانند هر مانیکور تک رنگ، آماده سازی دقیق کوتیکول و پوست برای ظاهری صیقلی بسیار مهم است. قبل از استفاده از رنگ انتخابی خود، کار آماده سازی کامل را انجام دهید و بعد از مانیکور از روغن کوتیکول استفاده کنید تا ظاهری شاداب و تمیز داشته باشید.

در مجموع، تا زمانی که ناخن های خود را زیبا و سالم نگه دارید، مانیکور کرن بری شما زیبا به نظر می رسد و برای شما تعریف های زیادی به همراه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود