تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر : 7034

ترند ناخن‌ های مار اثر امیلی راتایکوفسکی در همه جا هستند

ترند ناخن‌ های مار اثر امیلی راتایکوفسکی در همه جا هستند

امیلی راتایکوفسکی از تفریح ​​با زیبایی هراسی ندارد. این مدل اخیراً موهای قهوه‌ای شکلاتی خود را با موهای مسی عوض کرده است و اکنون با یک مانیکور مارپیچ اما شیک در ترند لاک‌ های ناهماهنگ مورد علاقه افراد مشهور ظاهر شده است. در 7 آگوست، راتایکوفسکی تعدادی عکس را در فید اینستاگرام خود منتشر کرد

امیلی راتایکوفسکی از تفریح ​​با زیبایی هراسی ندارد. این مدل اخیراً موهای قهوه‌ای شکلاتی خود را با موهای مسی عوض کرده است و اکنون با یک مانیکور مارپیچ اما شیک در ترند لاک‌ های ناهماهنگ مورد علاقه افراد مشهور ظاهر شده است.

در 7 آگوست، راتایکوفسکی تعدادی عکس را در فید اینستاگرام خود منتشر کرد که او و پسرش سیلوستر را در مزرعه گاو نشان می دهد و راتایکوفسکی یک تاپ یقه خاکستری زیر یک ژاکت جین اسید واش، شلوار جین همسان و کفش های ورزشی مشکی و قرمز پوشیده بود. او این ظاهر را با یک انگشتر طلا تزئین کرد و چتری‌ های بیرکین مسی آتشین و آرایش توت‌ فرنگی داشت.

ناخن‌ های او دارای طرح‌ های مختلفی بر روی هر ناخن هستند، مانند پایه سفید شیری و طرح هاله مشکی، پایه قرمز با طرح هاله انفجاری مشکی، ناخن قرمز براق، ناخن استاندارد سیاه و قرمز و پایه قرمز با حلقه‌ های چرخشی. نوک سیاه امراتا در شرح عکس آنها را ناخن های مار نامید و مانیکور او واقعاً الگو های موجود در پوست مار را تقلید می کند.

مانیکور های ناهماهنگ به ویژه مد روز هستند، و هیلی بیبر فقط یک مانیکور مشابه “Candy Crush” داشت که دارای طرح هاله ای است. این شواهد کافی برای ما است که باور کنیم بزرگترین ترند ناخن پاییز پوشیدن طرح های هاله ای با رنگ های مختلف به طور همزمان است.

تنها نقطه ضعف این روند جدید این است که بازسازی آن در خانه دشوار است. اما دشوار به معنای غیر ممکن نیست. اگر برای این چالش آماده هستید، ابتدا ناخن  های خود را به طور تصادفی با یک لاک ژل سفید یا شیری رنگ کنید. پس از آن، می‌ توانید طرح‌ های هاله‌ ای را ایجاد کنید. در حالی که ناخن ها هنوز چسبنده هستند، سایه مشکی را در هر جایی که می خواهید برای ایجاد طرح هاله ای بپوشانید، بزنید و سپس ناخن های خود را با یک تاپ کت درخشان بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود