تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
کد خبر : 6489

ترند ناخن قرمز نارنجی به شما احساس سبک مینیمال می دهد

ترند ناخن قرمز نارنجی به شما احساس سبک مینیمال می دهد

فراتر از اینکه خود را به یک الهه برنزی تبدیل کنید و به خود امواجی با ارزش پری دریایی بدهید، یک مانیکور نارنجی رنگ مایل به قرمز بهترین سایه تابستانی است و رنگ ناخن داغ شما خواهد بود. ناخن‌ های نارنجی یک رنگ تابستانی سرگرم‌ کننده در آن رنگ روشن و نارنجی متمایل به قرمز

فراتر از اینکه خود را به یک الهه برنزی تبدیل کنید و به خود امواجی با ارزش پری دریایی بدهید، یک مانیکور نارنجی رنگ مایل به قرمز بهترین سایه تابستانی است و رنگ ناخن داغ شما خواهد بود.

ناخن‌ های نارنجی یک رنگ تابستانی سرگرم‌ کننده در آن رنگ روشن و نارنجی متمایل به قرمز است. این به معنای واقعی کلمه رنگ میوه است، ترکیبی از نارنجی و قرمز گرم. این برعکس ظاهر بی‌صدا و لوکس و طبیعی ناخن است که مد روز بوده است. روشن و جسورانه است.

به علاوه، در تابستان، همه خواهان سادگی هستند، و این رنگ به راحتی قابل برداشت است. بخشی از جذابیت این است که چقدر برای همه خوب به نظر می رسد، و به عنوان یک هنر ناخن فرانسوی یا مینیمال بیش از ناخن طبیعی یا شفاف به نظر می رسد. این روند تئوری ناخن قرمز را می گیرد و آن را روشن می کند!

به محض اینکه دما شروع به افزایش می کند، به راحتی می توان فهمید که چرا این رنگ همیشه برای بازگشت آماده است. این روند برای سال‌ ها هر تابستان اتفاق می‌ افتد. قرمز نارنجی رنگ مکمل مناسبی برای لباس‌ های گرم تابستانی و برنزه شدن شماست.

وقتی احساس قرمزی ساده ای ندارید، ناخن های ترند ناخن قرمز نارنجی جواب می دهند. در عین حال، سایه‌ های نارنجی ممکن است برای همه خیلی گرم باشد. به عنوان یک مانیکور تک رنگ و یکدست خوب به نظر می رسد. به علاوه، این رنگی است که روی انگشتان پا نیز عالی به نظر می رسد. ترند ناخن قرمز نارنجی با چهره مینیمال مطابقت دارد.

چطور ناخن قرمز نارنجی داشته باشیم؟

مرحله 1: ناخن های خود را آماده کنید. به شکل بیضی یا بادامی در هر طولی شکل دهید. کوتیکول را نرم کرده و به عقب فشار دهید. روغن اضافی را از بستر ناخن پاک کنید (این کار به ماندگاری مانیکور کمک می کند).

مرحله 2: یک پوشش پایه بزنید. با سایه‌های روشن مانند پرتقال خونی، ناخن‌های شما بیشتر مستعد لک شدن هستند، زیرا رنگدانه‌ های زرد بیشتر احتمال دارد لکه‌ دار شوند.

مرحله 3: دو لایه نازک از یک لاک نارنجی رنگ را روی ناخن بمالید و بگذارید خشک شود.

مرحله 4: با یک روکش به پایان برسانید.

مرحله 5: هر روز یک لایه رویی شفاف را مجدداً روی ناخن خود بمالید.

برچسب ها :

ناموجود