تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 4028

ترند ناخن جدید TikTok برای مانیکور شما در راه است

ترند ناخن جدید TikTok برای مانیکور شما در راه است

از مد گرفته تا آرایش، ریز ترندهای TikTok بر اساس چیزی که به نظر روزانه می‌رسد، در مد می‌چرخد و از مد می‌افتد. اما آن‌ها مطلقاً با بسیاری از ترندهای ناخن که در حال حاضر اتفاق می‌افتند، قابل مقایسه نیستند. همین امسال، ما شاهد حرکت آونگ از ناخن‌های پیچیده‌ی هاله‌ای به ناخن‌های ساتن خنثی با

از مد گرفته تا آرایش، ریز ترندهای TikTok بر اساس چیزی که به نظر روزانه می‌رسد، در مد می‌چرخد و از مد می‌افتد. اما آن‌ها مطلقاً با بسیاری از ترندهای ناخن که در حال حاضر اتفاق می‌افتند، قابل مقایسه نیستند. همین امسال، ما شاهد حرکت آونگ از ناخن‌های پیچیده‌ی هاله‌ای به ناخن‌های ساتن خنثی با سرعتی نگران‌کننده بودیم، و انصافاً همگام شدن با آن بسیار دشوار است.

ناخن های برهنه چیست؟

ناخن های برهنه قبلاً با چیزی که من دوست دارم آن را “پاک کننده ناخن” می نامم مرتبط بوده است، جایی که شما از ژل و مانیکور اکریلیک که می تواند باعث ضعیف و شکننده شدن ناخن های شما شود، فاصله بگیرید.

دختران مشهور مانند آلیکس ارل و تینکس اخیراً بدون لاک ناخن دیده شده‌اند، و ما متوجه شده‌ایم که افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز و نیکولا پلتز بکهام

اگرچه رفتن به سالن ناخن و یا انجام دادن آرایش ناخن‌های خود در خانه معمولاً ناز و نوازش در نظر گرفته می‌شود، اما اگر به طور منظم این کار را انجام دهید در واقع می‌تواند زمان و پول زیادی را از بین ببرد. به‌علاوه، با توجه به روند غالب ناخن‌ها در سال گذشته، تغییراتی در ناخن‌های شما وجود داشته است، اما ظاهر بهتری داشته است، تنها منطقی است که قدم بعدی حذف کامل لاک باشد.

چطور از این ترند مد استفده کنیم

اگرچه ممکن است داشتن ناخن های برهنه ساده به نظر برسد، اما انتقال از مانیکور ژل معمولی به یک مانیک کاملاً برهنه به همان اندازه دشوار است که از آرایش کردن به استفاده نکردن. همه ناخن‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، و اگر متوجه شدید که ناخن‌های شما شکننده یا ضعیف هستند، مراقبت از ناخن و رژیم غذایی خود را شروع کنید.

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و همچنین افزایش مصرف بیوتین بهترین گزینه برای کمک به تقویت ناخن‌های شما است. شما می توانید بیوتین را در پروتئین های حیوانی مانند تخم مرغ، مرغ و ماهی قزل آلا پیدا کنید. اما اگر گیاهخوار هستید، دانه ها، آجیل و سیب زمینی شیرین را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

در مرحله بعد، وقت آن است که به همان میزان از دستان خود مراقبت کنید که از بقیه پوست خود مراقبت می کنید. ابتدا از نرم کننده کوتیکول استفاده کنید و سلول های مرده کوتیکول را که روی صفحه ناخن انباشته شده اند، عقب برانید. سپس، ناخن های خود را با سوهان ناخن شیشه ای ناخن خود را سوهان بزنید تا شکستگی را به حداقل برسانید.

اگر ناخن های شما بسیار ضعیف است، می توانید از تقویت کننده ناخن و در نهایت، روتین خود را با روغن کوتیکول برای تغذیه کوتیکول ها و تسهیل رشد ناخن های سالم و مرطوب کننده ای برای پوستی انعطاف پذیر به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود