تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 6276

کاردی بی به ترند موی گیلاس کولا مهر تایید خود را داد

کاردی بی به ترند موی گیلاس کولا مهر تایید خود را داد

وقتی نوبت به مو می رسد، اکثر سلبریتی ها ظاهر خاص خود را پیدا می کنند و به آن می چسبند. با این حال، کاردی بی تقریباً هر هفته تغییرات اساسی مو را تجربه می‌کند، اخیراً یک مدل پلاتینیوم با اسپری رنگ می‌پوشد، به دنبال رنگ صورتی پاستلی است. آخرین تغییر موی او؟ ترند موهای

وقتی نوبت به مو می رسد، اکثر سلبریتی ها ظاهر خاص خود را پیدا می کنند و به آن می چسبند. با این حال، کاردی بی تقریباً هر هفته تغییرات اساسی مو را تجربه می‌کند، اخیراً یک مدل پلاتینیوم با اسپری رنگ می‌پوشد، به دنبال رنگ صورتی پاستلی است. آخرین تغییر موی او؟ ترند موهای گیلاسی کولا.

در 24 جولای، کاردی بی عکسی را در استوری خود منتشر کرد که در آن یک لباس مخملی صورتی پوشیده است که دارای بدنه‌ای و یقه‌ی آویزان است. او این ظاهر را با ناخن‌های نگین‌کاری شده، کاف الماسی، حلقه‌های الماسی، دو رنگ ترکیب کرد. برای برجسته کردن رنگ‌های گلگون در لباسش، او موهای گیلاسی قرمز روشن را استفاده کرده بود.

سایه جدید دارای پایه شرابی تیره و هایلایت های کلفت قرمز روشن در سراسر آن است. آرایشگر قدیمی کاردی بی، توکیو استایلز، موهای کاردی بی را از وسط جدا کرد و در تمام قسمت‌ها، فرهای حجیمی به آن اضافه کرد. موهای گیلاسی کولا در بهار امسال به عنوان پاسخی تیره تر و با رنگ سردتر به روند موهای مسی ظاهر شدند و ستارگانی مانند Cardi B، Megan Thee Stallion و Shay Mitchell قبلاً در این زمینه حضور داشته اند.

اگر کاردی بی به شما الهام می‌دهد که ترند قرمز را امتحان کنید، بهترین گزینه این است که با یک رنگ‌شناس حرفه‌ای صحبت کنید تا بفهمید کدام سایه قرمز برای شما مناسب‌تر است. یک راه آسان برای پیدا کردن رنگ‌هایی که برای رنگ پوست شما خوب هستند، نگه داشتن برخی از رنگ‌ها درست بالای چشمانتان است و به راحتی خواهید دید که کدام رنگ‌ها بیشتر به شما می‌آیند. آرایشگر زیبایی شما می تواند در مورد اینکه چه چیزی برای شما عالی به نظر می رسد توصیه های بیشتری به شما بدهد.

علاوه بر این، نگهداری از موهای قرمز کمی سخت است زیرا رنگ های پر جنب و جوش آن نسبتاً سریع شسته می شوند. برای اینکه رنگ خود را برای مدت طولانی‌تری شاداب نگه دارید، مطمئن شوید که روزهای شستشوی خود را تا جایی که می‌توانید طولانی کنید و از یک شامپو و نرم‌کننده مناسب رنگ استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود