تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر : 6191

امیلی راتایکوفسکی ترند موهای مسی روشن را معرفی کرد

امیلی راتایکوفسکی ترند موهای مسی روشن را معرفی کرد

امیلی راتایکوفسکی با تابستان دختری داغ غریبه نیست. بین سفرهای یورو، تعطیلات آخر هفته در همپتون‌ها و لباس‌های انبوه، او اساساً دختر پوستر این دوره است. اکنون، به لطف رنگ موهای مسی جدیدش، استایل او بیشتر داغ شده است. در 18 ژوئیه، این مدل و نویسنده در یک ویدیوی در TikTok،تغییر رنگ موی سایه شکلاتی

امیلی راتایکوفسکی با تابستان دختری داغ غریبه نیست. بین سفرهای یورو، تعطیلات آخر هفته در همپتون‌ها و لباس‌های انبوه، او اساساً دختر پوستر این دوره است. اکنون، به لطف رنگ موهای مسی جدیدش، استایل او بیشتر داغ شده است.

در 18 ژوئیه، این مدل و نویسنده در یک ویدیوی در TikTok،تغییر رنگ موی سایه شکلاتی خود را با سایه روشن مسی به اشتراک گذاشت.  او یک لباس تیوپی مشکی، کفش‌های کتانی سفید پرادا در حالی که سوار متروی نیویورک می‌شد، پوشیده بود. موهایش را پایین انداخته بود، سایه قرمز را نشان می داد و با چتری کامل. او متن «فیلتر نیست، قرمز برای تابستان» را روی ویدیو قرار داد و زیر آن را نوشت: «گاهی اوقات فقط به تغییر نیاز داری، می‌دانی؟»

سایه جدید او کار دست جنا پری رنگیست مشهور بود که مغز متفکر پشت موهای زنجبیلی کندال جنر و بلوند بلا حدید نیز هست. پری به راتایکوفسکی یک سایه قرمز مسی داد که روی پایه قهوه ای او ساخته شده است و بیشتر از رنگ قرمز آتشی رنگ زنجبیلی دارد. روشن و خشخاش است، اما همچنان طبیعی به نظر می رسد، و چتری های مستقیم او را کاملاً برجسته می کند.

امیلی راتایکوفسکی جدیدترین فرد در بین انبوهی از افراد مشهور است که از رنگ قرمز برای اندازه گیری استفاده کرده است، از جمله مگان فاکس، کریسی تیگان و زندایا. به نظر می رسید این روند به نفع گزینه های طبیعی تر و “لوکس آرام” رو به نابودی است، اما آن را به امیلی بسپارید تا دوباره آن را تقویت کند.

اگر می خواهید راه راتایکوفسکی را دنبال کنید، به خاطر داشته باشید که اگرچه مو قرمزها ممکن است لذت بیشتری ببرید، اما باید کار بیشتری نیز انجام دهند. اگرچه رنگ‌های قرمز و مسی برخی از پر جنب و جوش‌ترین راه‌ها برای پوشیدن موهای شما هستند، اما مولکول قرمز بزرگ‌تر از هر مولکول رنگ دیگری است.

مولکول رنگ قرمز به جای اینکه به عمق مولکول های رنگ دیگر نفوذ کند، روی سطح کوتیکول و قشر مو می نشیند، بنابراین قرمز و مس تمایل دارند راحت تر شسته شوند. برنامه ریزی کنید که شامپو و نرم کننده خود را با محصولات ایمن رنگ و شامپوهای رسوب کننده رنگ عوض کنید و انتظار داشته باشید که هر چهار تا شش هفته یکبار به سالن زیبایی مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود