تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 6090

ترند مانیکور هاله غروب آفتاب انرژی بی پایان تابستان است

ترند مانیکور هاله غروب آفتاب انرژی بی پایان تابستان است

شما فقط باید یک سبک مانیکور را دوست داشته باشید که چندین روند را به روشی منسجم گرد هم می آورد. مانند ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی و مانیس‌ های فرانسوی لعاب‌دار وانیلی، ناخن‌های هاله غروب آفتاب هم دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند. و بهترین بخش؟ ناخن هاله غروب آفتاب می تواند متناسب با انرژی

شما فقط باید یک سبک مانیکور را دوست داشته باشید که چندین روند را به روشی منسجم گرد هم می آورد. مانند ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی و مانیس‌ های فرانسوی لعاب‌دار وانیلی، ناخن‌های هاله غروب آفتاب هم دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند.

و بهترین بخش؟ ناخن هاله غروب آفتاب می تواند متناسب با انرژی شما و آنچه می خواهید تنظیم شود. احساس جسارت می کنید؟ برو سراغ قرمز آیا می خواهید جنبه دوست داشتنی خود را نشان دهید؟ رنگ صورتی اضافه کنید. راه های زیادی برای ایجاد ناخن های غروب آفتاب وجود دارد که منحصر به فرد و کاملاً متعلق به شما هستند. شیفته؟ برای هر چیزی که باید بدانید.

مانیکور هاله غروب آفتاب چیست؟

ناخن‌های هاله‌ای در رنگ‌های غروب خورشید هستند. به رنگ‌های نارنجی، صورتی، بنفش و آبی آسمانی فکر کنید. از آنجایی که این ترند ناخن را می توان به روش های مختلف انجام داد، تا زمانی که به رنگ هایی که یادآور غروب خورشید هستند پایبند باشید، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

ناخن‌های هاله غروب آفتاب در طول فصل جشنواره محبوبیت زیادی پیدا کردند، با افراد مشهور و تماشاگران کنسرت که ناخن‌های هاله‌ای پر جنب و جوش را نمایش می‌ دادند. مردم بیشتر به یادگیری در مورد هاله‌های خود علاقه‌مند می‌شوند. چون این روند کنجکاوی و جذابیت را ایجاد می کند.

سر زندگی و سفارشی‌سازی افراد زیادی را نیز به این سبک می‌کشاند. این یک راه عالی برای نشان دادن انرژی خود از طریق رنگ و برای افراد به نمایش گذاشتن سبک منحصر به فرد خود است.

چگونه می توان ناخن هاله غروب آفتاب داشت؟

آیا می خواهید در روند هاله غروب خورشید شرکت کنید؟ این ساده تر از چیزی است که فکر می کنید و فقط به چند مرحله نیاز دارد. چه به ژل، لاک ناخن معمولی یا حتی ایربراش علاقه داشته باشید، راهی برای انجام آن وجود دارد.

صرف نظر از این موضوع، اگر از لاک ژل یا لاک معمولی استفاده می کنید، از رنگ پایه خود شروع کنید، سپس رنگ ثانویه خود را روی اسفنج هنری ناخن خود بزنید. سپس، شروع به فشار دادن آن به مرکز ناخن خود کنید. چند بار تکرار کنید تا زمانی که ترکیب مناسبی به دست آورید، سپس با رنگ سوم خود وارد شوید و همان کار را انجام دهید اما در یک منطقه کوچکتر یا مستقیماً در مرکز.

برای کامل کردن مانیکور غروب آفتاب نیاز به تمرین دارید. اگر از «لاک ناخن معمولی در خانه» استفاده می‌کنید، اجازه دهید قبل از استفاده از یک رنگ جدید، هر رنگ را در بین آن‌ها خشک شود.

برچسب ها :

ناموجود