تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
کد خبر : 6902

ترند مانیکور فرانسوی ستاره‌ ای ظاهری شیک به ناخن‌ های شما می‌ دهد

ترند مانیکور فرانسوی ستاره‌ ای ظاهری شیک به ناخن‌ های شما می‌ دهد

ناخن های ستاره ای کرومی را روی همه افراد مشهور مورد علاقه خود دیده ایم. از میان تمام ترند های ناخن که از تجدید حیات اخیر ستاره بیرون آمده است، لایه بندی طرح روی مانیکور فرانسوی روش مورد علاقه ای برای امتحان این ترند است. مانیکور فرانسوی ستاره چیست؟ روند دقیقاً همان چیزی است که

ناخن های ستاره ای کرومی را روی همه افراد مشهور مورد علاقه خود دیده ایم. از میان تمام ترند های ناخن که از تجدید حیات اخیر ستاره بیرون آمده است، لایه بندی طرح روی مانیکور فرانسوی روش مورد علاقه ای برای امتحان این ترند است.

مانیکور فرانسوی ستاره چیست؟

روند دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید: ناخن های فرانسوی با ستاره ها در بالا. اگرچه، نه هر ستاره ای این کار را انجام می دهد. این مانیکورها از ستاره های بزرگی استفاده می کنند که از نوک ناخن به وسط یا حتی بستر ناخن می رسند.

البته، سبک استفاده از آن سیاه و سفید است، معمولا با نوک فرانسوی کلاسیک سفید و ستاره سیاه متضاد. معکوس نیز به همان اندازه محبوب است و ناخن کاران مرتباً از یک طرف و از طرف دیگر معکوس را انجام می دهند.

با این حال، این روند فقط به رنگ های خاکستری محدود نمی شود. هر رنگی را که بیشتر دوست دارید می توانید به راحتی با سیاه یا سفید عوض کنید. همچنین به راحتی با تعدادی از گرایش‌ های دیگر مانند ناخن‌ های کرومی، ناخن‌ های فویل طلایی، قطره شبنم و نگین‌ کاری شده ترکیب می‌شود.

چطور مانیکور فرانسوی ستاره ای داشته باشیم؟

کمک گرفتن از یک هنرمند ناخن بهترین گزینه برای دستیابی به یک مانیکور فرانسوی ستاره ای عالی است، زیرا ایجاد ستاره به برس هایی با نوک نازک، توجه به جزئیات، تمرین زیاد و به همان اندازه صبر نیاز دارد. ناگفته نماند، داشتن ناخن های فرانسوی تمیز می تواند به تنهایی به همان اندازه دشوار باشد مگر اینکه شما یک متخصص ناخن باشید. با این وجود، اگر احساس می کنید که توانایی ایجاد مانیکور ستاره ای برای خود را دارید، گام به گام شما را تحت پوشش قرار دادیم.

مانند هر مانیکور، یک نتیجه زیبا به مراقبت مناسب از ناخن نیاز دارد. بنابراین، برای شروع، می‌خواهید هر لاکی را که در حال حاضر روی ناخن‌ تان است پاک کنید و آن‌ ها را به طول و شکل دلخواه خود سوهان بزنید. بیشتر مانیکور های فرانسوی معمولاً کوتاه و مربعی شکل یا بادامی هستند، اگرچه هر چیزی که دوست دارید نیز می تواند باشد. سپس، به آرامی بستر ناخن خود را صاف کنید تا یک بوم صاف برای لاک به دست آورید و از روغن کوتیکول استفاده کنید تا کوتیکول های خود را نرم کرده و به عقب برانید.

حالا برای رنگ آمیزی آماده هستیم. مانیکور فرانسوی ستاره ای به سه رنگ نیاز دارد: یکی برای پایه، یکی برای نوک و دیگری برای ستاره. البته اولین قدم این است که با رنگ پایه خود وارد شوید. اگر با یک رنگ فرانسوی کلاسیک تری انجام می دهید.

با استفاده از پوشش پایه و خشک شده، اکنون می توانید با قسمت نوک آن وارد شوید. اگر دستی ثابت ندارید، استفاده از نوار چسب بهترین راه برای رسیدن به نوک یکنواخت و صاف است. در حالی که نوار چسب در دست دارید، آن را مستقیماً روی ناخن خود درست زیر جایی که می خواهید نوک آن به پایان برسد قرار دهید. اگر می خواهید ظاهری طبیعی تری داشته باشید، آن را با انحنای ناخن خود بزنید، اگرچه لبه صاف به همان اندازه شیک است. سپس لاک ناخن را اضافه می کنیم. هر رنگی مانند کروم، صورتی، مشکی، آبی را می توانید انتخاب کنید.

حالا یک برس باریک بردارید و آن را به رنگ دلخواهتان آغشته کنید. سپس، طرح کلی ستاره را روی نوک فرانسوی کاملاً خشک شده خود ایجاد کنید. شما می خواهید از جایی نزدیک لبه نوک شروع کنید و هر یک از نقاط ستاره را گسترش دهید تا یکنواخت باشند و به وسط ناخن شما برسند. پس از اینکه مشخص کردید چگونه آن را دوست دارید، شکل ستاره را با حداکثر دو کت پر کنید. همچنین می‌ توانید با ناخن‌ های برجسته کوچک‌ تر وارد شوید، کریستال‌ها را به ترکیب اضافه کنید، یا از ستاره به‌ عنوان یک ناخن برجسته استفاده کنید.

در نهایت، هنگامی که رنگ پایه، نوک و ستاره شما خشک شد، می‌ خواهید از یک روکش شفاف استفاده کنید تا در جای خود قفل شده و کامل بماند.

برچسب ها :

ناموجود