تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
کد خبر : 7155

ترندهای برتر کیف دستی پاییز 2023 که شما هم دوست خواهید داشت

ترندهای برتر کیف دستی پاییز 2023 که شما هم دوست خواهید داشت

هر سال که گرمای تابستان شروع به محو شدن در تندی پاییز می کند، ما به سراغ لباس ها یمان می رویم تا خرید های فصلی بعدی خود را تعیین کنیم. در حالی که هر کیفی می‌ تواند چند فصلی باشد، استفاده از مدل‌های کیف دستی خاص فصل، راه بسیار خوبی برای مدرن کردن استایل

هر سال که گرمای تابستان شروع به محو شدن در تندی پاییز می کند، ما به سراغ لباس ها یمان می رویم تا خرید های فصلی بعدی خود را تعیین کنیم. در حالی که هر کیفی می‌ تواند چند فصلی باشد، استفاده از مدل‌های کیف دستی خاص فصل، راه بسیار خوبی برای مدرن کردن استایل شماست. با در نظر گرفتن این موضوع، ما چهار ترند برتر کیف های دستی برای پاییز 2023 را به شما معرفی می کنیم.

1. منسوجات طبیعی

منسوجات طبیعی ممکن است بیشترین ارتباط را با تابستان داشته باشند، اما برای پاییز امسال نیز باقی خواهند ماند. ما شاهد افزایش محبوبیت کیف‌ های رافیا، بافتنی و قلاب‌ بافی بوده‌ ایم و به فصل‌ های پاییز و زمستان منتهی می‌ شوند.

کیف های سیلوئت

اوایل دهه 2010 را به یاد می آورید، زمانی که همه چیزهای ضروری خود را در یک کیف جادار می انداختیم؟ خوب، سیلوئت جادار بازگشته اند، برجسته تر و با طراحی شیک تر.

3. کیف های سطلی

یکی دیگر از ترندهای کیف دستی که ظاهر شده است، کیف سطلی است. جادار، کاربردی و در عین حال شیک.

4. کیف های شلخته

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، کیف های شلخته هستند. برای بازیابی روند کیف در سطح فوق العاده لوکس، روی لویی ویتون سرمایه گذاری کنید.

برچسب ها :

ناموجود