تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 6961

ترفند پوست درخشان ریحانا در تابستان به اشتراک گذاشته شد

ترفند پوست درخشان ریحانا در تابستان به اشتراک گذاشته شد

پریسیلا اونو دستان پشت برخی از نمادین ترین ظاهر های زیبایی ریحانا است. او می گوید: “من واقعاً به پوست درخشان علاقه دارم. احساس می‌کنم از زمان قرنطینه این یک روند بوده است؛ همه به پوست درخشان علاقه دارند. حدس می‌ زنم که “هرچه طبیعی‌ تر، بهتر است.” بهترین راه برای ثبات آرایش در تابستان

پریسیلا اونو دستان پشت برخی از نمادین ترین ظاهر های زیبایی ریحانا است. او می گوید: “من واقعاً به پوست درخشان علاقه دارم. احساس می‌کنم از زمان قرنطینه این یک روند بوده است؛ همه به پوست درخشان علاقه دارند. حدس می‌ زنم که “هرچه طبیعی‌ تر، بهتر است.”

بهترین راه برای ثبات آرایش در تابستان چیست؟

پریسیلا می گوید “من فکر می کنم مرطوب کردن کلید است. بسیاری از مردم فکر می کنند “اوه، من نمی خواهم بیش از حد مرطوب کنم زیرا در طول روز چرب خواهم شد.” اما در واقع، اگر پوست خود را از رطوبت محروم کنید، پوست شما به نوعی واکنش نشان می‌ دهد و حتی چربی بیشتری تولید می‌ کند. پس حتماً می‌خواهید مطمئن شوید که مرطوب‌ کننده واقعاً خوب است. و من می‌ توانم بگویم از کرم‌ هایی استفاده کنید که نرم‌ تر و مخملی مات هستند.

شما یک مات نرم، یک مات مخملی می‌ خواهید، چیزی که هنوز تازه به نظر می‌ رسد. به دنبال آن فونداسیون فوق العاده درخشان نباشید، چیزی در حد وسط می خواهید.

ترفند داشتن مژه های زیبا چیست؟

پریسیلا اونو در ادامه می گوید : حتی قبل از اینکه ریمل بزنم، [من دوست دارم] آنها را برس بکشم و به نوعی ببینم که الگوی مژه‌ ها کجاست. چگونه مردم آن را اعمال می کنند. اما در انتها، من همیشه دوست دارم آن را بیشتر در یک حرکت کششی بمالم تا مژه ها از بین بروند، و فقط این لیفت را روی چشم ایجاد می کند.

بنابراین مژه ها بلند می شوند. این همیشه خوب است. بسیاری از مردم وقتی ریمل می زنند، بالا، پایین، بالا، پایین می روند. من گاهی اوقات برس را به صورت عمودی می گیرم و هر مژه را می پوشانم. به طوری که هر مژه مقدار خوبی ریمل دریافت می کند. من اینطور فکر می کنم، شما در واقع آن مژه ها را زیبا، پر و ضخیم می کنید.

برچسب ها :

ناموجود