تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۸
کد خبر : 8713

تراویس کلس: در حال حاضر توپ در زمین تیلور سوئیفت است

تراویس کلس: در حال حاضر توپ در زمین تیلور سوئیفت است

شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است رابطه عاشقانه بین تیلور سوئیفت و تراویس کلس داغ باشد، شنیده می شود و ستاره NFL بالاخره لب به سخن گشوده است. او گفت که در حال حاضر توپ در زمین تیلور سوئیفت اوست. در مصاحبه ای با نمایش پت مک آفی، کلس گفت که فکر می کند چقدر

شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است رابطه عاشقانه بین تیلور سوئیفت و تراویس کلس داغ باشد، شنیده می شود و ستاره NFL بالاخره لب به سخن گشوده است. او گفت که در حال حاضر توپ در زمین تیلور سوئیفت اوست.

در مصاحبه ای با نمایش پت مک آفی، کلس گفت که فکر می کند چقدر جذابیت داستان را به خود اختصاص داده است، و گفت که مانند یک بازی تلفنی است که در آن هیچ کس دقیقاً نمی داند چه اتفاقی می افتد.

او اعتراف کرد که پس از تماشای نمایش او، “توپ را در زمین او انداخت” و او را به یکی از بازی های خود در تیم خانگی اش، استادیوم شیکاگو بیرز آروهد دعوت کرد. این مرد 33 ساله گفت: “من به او گفتم، “من تو را دیدم که صحنه را هیجان انگیز کردی، ممکن است مجبور شوی با من بیایی تا صحنه‌ ای را هیجان انگیز کنم و ببینی کدام یک کمی روشن‌ تر است.” وی افزود: در آینده نزدیک خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

چیفز قرار است این یکشنبه با شیکاگو بیرز در استادیوم اروهد بازی کند، و سوئیفت در حال حاضر در تعطیلات تور عصر خود تا نوامبر است، بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا تیلور سوئیفت در سکوها حضور دارد یا خیر.

سوئیفت پس از پایان دادن به رابطه طولانی مدت خود با جو آلوین یک زن مجرد بوده است. پس از یک رابطه جنجالی کوتاه با مت هیلی، گزارش‌ هایی مبنی بر ارتباط او و کلسه در 12 سپتامبر آغاز شد و منبعی به مسنجر گفت که آنها بی سر و صدا در حال معاشرت هستند.

پس از آن که گزارش‌ ها حاکی از آن بود که او یک هفته بعد سنگ ماه تولد او را پوشیده بود، طرفداران به شدت شگفت زده شدند. در 20 سپتامبر، جیسون، برادر کلس، در حالی که در برنامه صبحگاهی WIP بود، درباره این شایعات اظهار نظر کرد و گفت: «جواب دادن به آن سخت است، زیرا من واقعاً چیزهای زیادی در مورد زندگی عاشقانه تراویس نمی‌ دانم.»

اما با گفتن این حرف، من فکر می‌ کنم که آنها عالی کار می‌ کنند، و فکر می‌ کنم همه اینها 100 درصد درست است.» با این حال، او می گوید که همه “نه، شوخی می کنم، نمی دانم چه اتفاقی می افتد.”

برچسب ها :

ناموجود