تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 9639

تراویس کلس مکالمه پدرش با تیلور سوئیفت را وحشتناک خواند

تراویس کلس مکالمه پدرش با تیلور سوئیفت را وحشتناک خواند

تیلور سوئیفت در آخر هفته گام بزرگی در جوانه زدن رابطه خود با تراویس کلس برداشت. در اپیزود چهارشنبه پادکست کانزاس سیتی چیفز، ارتفاعات جدید با جیسون و تراویس کلس، که توسط Wave Sports Entertainment ارائه شد، او و برادرش، جیسون کلس، درباره احساسشان درباره دیدن پدرشان، اد کلس، در حال مکالمه کردن با سوئیفت

تیلور سوئیفت در آخر هفته گام بزرگی در جوانه زدن رابطه خود با تراویس کلس برداشت. در اپیزود چهارشنبه پادکست کانزاس سیتی چیفز، ارتفاعات جدید با جیسون و تراویس کلس، که توسط Wave Sports Entertainment ارائه شد، او و برادرش، جیسون کلس، درباره احساسشان درباره دیدن پدرشان، اد کلس، در حال مکالمه کردن با سوئیفت شوخی کردند.

جیسون، 35 ساله، در حالی که او و برادرش قسمتی را شروع کردند که به تعامل پدرشان با عشق جدید تراویس اختصاص داشت، گفت: «پاپا کلس در کانون توجه است. «اگر بازی را تماشا می‌ کردید، اتفاق مهمی را می‌ دیدید که تیلور سوئیفت با اد کلسه صحبت می‌ کرد.»

تراویس گفت: “شما پدر را می شناسید همانطور که من پدر را می شناسم” و افزود: “این مکالمه وحشتناکی است. من برای تیلور به خاطر حضور در این کار احساس وحشتناکی می کردم.”

برادران به شوخی گفتند که چگونه گفتگو با پدرشان باعث ایجاد ترس در هر دوی آنها می شود. جیسون گفت: «اگر دیدی پدر با کسی صحبت می‌ کند و نمی‌ توانی بشنوی که چه اتفاقی دارد می‌ افتد، چه کسی می‌ داند که این مکالمه به کجا می‌ رود.»

از طرف دیگر، مادرشان، دونا کلس، هر دو توافق کردند که «خوب خواهد شد». تراویس در مورد ملاقات دونا با تیلور گفت: “خوشحال است، یک گفتگوی فوق العاده خواهد بود.”

با این حال، همه شوخی‌ ها را کنار بگذاریم، تراویس، که در حالی که سوئیفت و والدینش او را در استادیوم اروهد تشویق می‌ کردند، دنور برونکوس را شکست داد، اد را «بهترین بابای دنیا» نامید.

تراویس قبل از اینکه  فاش کند که اد با توجه به داستان عاشقانه شروع به گوش دادن به موسیقی سوئیفت کرده است، گفت: «می‌ توانید در این تصویر ببینید که تمام کار هایی که او انجام می‌ دهد این است که او را به شدت بالا می‌ برد.»

تراویس بخش را با یک فریاد شیرین به اد پایان داد. “پدر متشکرم که باعث نشدی من بد به نظر برسم، شریک.”

اپیزود چهارشنبه همچنین شاهد بود که برادران فوتبالیست آخر هفته تیتر اول تراویس با سوئیفت در شهر نیویورک را شکستند، از جمله آنچه که او آن را یک بازدید غافلگیر کننده “دیدنی” از شنبه شب زنده نامید.

برچسب ها :

ناموجود